Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پشتیبانی از بازی های نسل قبل Xbox One نشان می‌دهد که مایکروسافت گوش می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Xbox-One2-250x141.jpg]
Xbox One در ابتدای کارش مطمیناً مشکلات بسیار زیادی داشت و با آن ها دست و پنجه نرم می‌کرد؛ مشکلاتی که باعث شدند بسیاری از کاربرا برند Xbox به سمت Playstation کوچ کنند و در صدد خرید Playstation 4 بر بیایند، اما این پایان ماجرا نبود و مایکروسافت با به کار بردن برخی استراتژی های خاص و تلاش توانست پشتیبانی بسیاری از کاربران را به دست آورد و دوباره به عرصه رقابت بازگردد. مایکروسافت اعتقاد دارد که این مهم بیشتر به دلیل گوش دادن به نظرات کاربران و مشتریانش حاصل شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در یک مصاحبه در مجله رسمی Xbox آقای Kudo Tsunoda از کمپانی مایکروسافت در مورد یکی از بزرگترین معرفی های آن ها در E3 2015؛ یعنی پشتیبانی از بازی های نسل قبل صحبت کرد و اشاره کرد که این ویژگی به خوبی اثبات می‌کند که مایکروسافت به مشتریانش اهمیت می‌دهد و به فکر آن هاست.
در نظر بسیاری از مردم پشتیبانی از بازی های نسل قبل یک امید واهی به شمار می‌رفت اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت بعد از عرضه کنسول نسل هشتمش سخت در حال کار بر روی این ویژگی بوده است تا آن را برای کاربران Xbox One فراهم کند. به سخنان Kudo Tsunoda در مجله رسمی Xbox توجه کنید:
نقل‌قول:
من فکر می‌کنم که شما متوجه شده اید که ما به نظرات دیگران گوش می‌کنیم و به آن ها اهمیت می‌دهیم و این بر روی ویژگی های بزرگی که ما قرار است برای کنسولمان عرضه کنیم تاثیر عظیمی گذاشته است. یکی از این ویژگی های بزرگ که در E3 امسال به نمایش گذاشته شد پشتیبانی از بازی های نسل قبل می‌باشد. منظورم این است که این یکی از آن چیز هایی است که در بین مردم خواهان بسیار زیادی داشته است و آن ها مرتباً از ما می‌خواستند که چنین سرویسی را برای Xbox One در نظر بگیریم.
وی ادامه داد:
نقل‌قول:
من حتی فکر هم نمی‌کردم که از نظر تکنیکی چنین چیزی ممکن باشد اما با این وجود چیزی بود که طرفداران آن را می‌خواستند پس ما هم شروع به کار کردن بر روی آن به همراه چندین فرد فوق‌العاده با استعداد کردیم و پیش رفتیم تا به مرور زمان تمامی مشکلات را از بین بردیم.
مطمینا مایکروسافت کارش را در مورد گرفتن پشتیبانی دارندگان Xbox 360 که هیچگاه دلشان نمی‌خواست صاحب یک Xbox One بشوند را به خوبی انجام داده است و خوشبختانه آن ها در حال ادامه این روند می‌باشند که هر روز ما را با ویژگی های جدید Xbox One شگفت زده می‌کنند.

منبع