Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به روز رسان جدید Xbox 360 حجم ۲GB را به سیستم ذخیره سازی ابری می‌افزاید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-_360_storage_update-600x338.png]

کنسول نسل هفتمی کمپانی مایکروسافت، یعنی Xbox 360، امروز یک به روز رسانی جدید را برای سیستم خود دریافت می‌نماید که از ویژگی هایی جدید آن می توان به افزوده شدن حجم ۲GB به سیستم ذخیره سازی ابری اشاره نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
این امر، یک خبر بسیار خوب برای افرادی که حاوی کنسول Xbox One بوده و خواستار تجربه بازی های سازگار گذشته بر روی سیستم خود در ماه نوامبر می‌باشند، قلمداد می‎شود. چرا که با وجود این امر، دسترسی به فایل های ذخیره شده و DLC های بازی ها بسیار آسان تر می‌شود.
با وجود در دسترس بودن ۲GB حافظه ذخیره سازی ابری، کاربران می‌توانند کد های اعتباری Xbox Live Marketplace را از طریق پیام های خصوصی وارد نمایند و حساب های مایکروسافت کاربران، هنگامی که در حال مشاهده جزئیات یک بازی یا در حال جستجو و مرور فروشگاه هستند، به نمایش در آمده و قابل رویت است.
بخش پذیرفتن شرایط استفاده نیز اضافه شده است که بدان معناست کاربران کنسول Xbox 360 تنها در صورت پذیرفتن شرایط استفاده می توانند از طریق کنسول خود به اینترنت متصل شوند. بنابراین، به عنوان مثال اگر شما در حال بررسی یک هتل هستید یا به دلیلی در یک بیمارستان قرار دارید، می توانید به اینترنت محلی آن مکان متصل و وارد شوید. لازم به ذکر است که کاربران می‌بایستی نخست آخرین به روز رسانی های Internet Explorer را نصب کنند. همچنین منبع فعالیت ها به همراه قابلیت ویژه ای نیز در دسترس است که شما می توانید از طریق آن متوجه شوید که دوستان شما در حال انجام چه نوع بازی ای بر روی Windows 10 یا کنسول Xbox One خود هستند.
مجموعه های فیلم و تلویزیون از Microsoft Movies & TV و موسیقی در Groove Music نیز قابل دسترس است.