Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: 6 موجود جدید به عنوان Ark: Survival Evolved افزوده شد + تصاویر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Ark-Survival-Evolved_02.jpg]

چندی‌ پیش، استودیو Wildcard، از 6 موجود جدید برای عنوان Ark: Survival Evolved رونمایی کرد که از یک دایناسور خشمگین تا یک پنگوئن زیبا و البته یک گوزن غول‌پیکر را شامل می‌شوند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

که با نام گوزن ایرلندی و گوزن غول‌پیکر نیز شناخته می‌شود و Therizinosaur که توسعه‌دهندگان بازی به علت پیدا کردن اسکلت این موجود توسط دیرینه شناسان، مجبور به خرید حق امتیاز آن شده اند، از این موجودات خواهند بود.
Eurypterid ها نیز از موجودات جدید بازی هستند که به عقرب شباهت دارند و محیط زندگی آن‌ها در زمین و آب، می‌باشد. Pachycephalosauru های گیاه‌خوار نیز از موجودات جدید بازی به شمار می‌آیند و به راحتی رام شده و می‌توان از آن‌ها برای حمله به دشمنان استفاده کرد.
یکی از بزرگترین و وحشتناک‌ترین موجودات جدید بازی Arthropleura ها هستند که مانند هزارپا بوده و البته گیاه خوارند. روش حمله آن‌ها در بازی یک بزاق اسیدی و فوق‌العاده خطرناک می‌باشد.
لقب بامزه‌ترین موجود جدید نیز به Kairuku تعلق می‌گیرد که یک پنگوئن است و می‌تواند شما را در شب‌ها گرم نگه دارد. آخرین موجود معرفی شده نیز یک گوشتخوار آبی و مبارز به نام Manta می‌باشد.
در پایان شما را به مشاهده تصاویر این موجودات عجیب، دعوت می‌کنیم:


Ark: Survival Evolved هم اکنون در مرحله Early Access فروشگاه Steam بوده و نسخه نهایی آن تاریخ انتشار مشخصی ندارد. شما می‌توانید این عنوان را به قیمت 29.99 دلار از فروشگاه Steam تهیه کنید.

منبع