Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه آزمایشی Mighty No. 9 مجددا تاخیر خورد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Mighty-No.-9-408x300.jpg]

با توجه به شواهد موجود، جدیدترین عنوان آقای Keiji Inafune، یعنی Mighty No. 9 قصد دارد گوی تاخیر خوردن را از رقبا ربوده و پس از تاخیرهای فراوان نسخه کامل بازی، نسخه آزمایشی بازی نیز تاخیر خورد! برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

پس از اعلام تاخیر عرضه این عنوان و موکول شدن تاریخ انتشار آن به سه‌ماهه اول سال 2016 و البته دادن وعده انتشار نسخه آزمایشی برای حامیان بازی در تاریخ 15 سپتامبر، با وجود اینکه دو روز از تاریخ تایین شده می‌گذرد، سازندگان بازی هیچگونه توضیحی برای این تاخیر ارایه نداده اند.
طرفداران بازی نیز با جستجو در وبسایت بازی، با پست مسابقات طراحی روبات Kimokimo Cup مواجه شده‌اند که در پایان این پست سازندگان با نوشتن این جمله تاخیر نسخه آزمایشی را تایید کرده‌اند:
نقل‌قول:
ما می‌دانیم که تمامی طرفداران بازی همچنان منتظر انتشار نسخه آزمایشی ویژه‌ای هستند که قولش را داده بودیم. ما در حال آماده سازی این نسخه هستیم و از شما می‌خواهیم کمی دیگر صبر کنید.
این پست با جملات زیر ادامه پیدا می‌کند:
نقل‌قول:
تیم ما به سختی در حال آماده سازی نسخه آزمایشی این عنوان است، اما متاسفانه به مشکل توزیع برخورده ایم، بنابراین نسخه آزمایش در تاریخ 15 سپتامبر منتشر نخواهد شد. ما از تاخیر به وجود آمده عذرخواهی می‌کنیم.
لازم به ذکر است، طرفداران بازی از تاخیرات به وجود آمده بسیار ناراحت و عصبانی هستند. آخرین پست منتشر شده توسط کمپانی در شبکه‌های اجتماعی، از کامنت‌های توهین آمیز و اعتراض‌آمیز، پر شده است.
Mighty No. 9 در ابتدا قرار بود در ماه آپریل سال جاری منتشر شود. سپس استودیو Comcept عرضه بازی را به ماه سپتامبر موکول کرد و چندی پیش نیز بازی برای سومین بار تاخیر خورده و قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شود.

منبع