Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حالت سه بعدی بازی Hyrule Warriors Legends تنها برروی ۳DS های جدید کار می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طی مصاحبه ای که اخیرا با آقای Yosuke Hayashi تهیه کننده ی بازی Hyrule Warriors انجام شده، اطلاعات زیادی راجع به نسخه ی کنسول دستی ۳DS این بازی به بیرون نشر پیدا کرده است. برای دریافت این اطلاعات با گیمفا همراه باشید.

نسخه ی ۳DS این بازی، Hyrule Warriors Legends نام دارد و تعدادی از آمیبو های فوق محبوب نیز (مانند نسخه ی Wii u) برروی این کسنول قابل بازی می باشند. همچنین هر محتوای اضافه شونده که تا به امروز منتشر شده، در بسته ی ۳DS وجود دارد. صحبت از حضور چند شخصیت جدید است اما تاریخ معرفی آن ها اعلام نشده است. Hayashi تایید کرد که DLC های Tetra، Toon Link و King of Hyrule در بسته ی نسخه ی ۳DS با کد وجود خواهند داشت.
اما مهمترین خبر در رابطه با نسخه ی ۳DS بازی Hyrule Warriors که با نام Hyrule Warriors Legends شناخته می شود، قابلیت تصویر سه بعدی کنسول ۳DS است که البته گفته شده که حالت سه بعدی تنها برروی ۳DS های مدل جدید کار می کند. دلیل این کار هم، محدودیت سخت افزاری ۳DS های قدیمی ذکر شده است. هنوز DLC جدیدی برای Hyrule Warriors Legends معرفی نشده و خبر بد تر این که بخش Challenge Mode نیز از بازی حذف شده است. اما با سخت افزار جدید ۳DS و کنترل بهتر امید می رود تا Hyrule Warriors Legends بازی خوبی از آب درآید.
اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، Hyrule Warriors Legends در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ در منطقه های آمرکای شمالی و اروپا عرضه می شود. نسخه ی ژاپنی بازی نیز ۲۱ ژانویه (۱ بهمن ماه ۱۳۹۴) منتشر می شود.