Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Disaster Report 4 اواخر نوامبر امسال دوباره معرفی خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  zetsunew_03-250x141.png]

شرکت Granzella اعلام کرد که قصد دارد اطلاعات کامل و بیش‌تری را از عنوان Disaster Report 4 در اواخر نوامبر امسال منتشر کند. با توجه به اخبار منتشر شده از سایت این بازی، باید به زودی منتظر معرفی دوباره Disaster Report 4 باشیم. برای اطلاعات بیش‌تر با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
آقای Kazuma Kujo، سازنده سری Disaster Report، در گذشته اعلام کرده بود که بازی Disaster Report 4 در پاییز ۲۰۱۵ به صورت کامل معرفی خواهد شد؛ اما اکنون با به‌روزرسانی سایت رسمی بازی، تاریخ دقیق‌تری اعلام شده است. شرکت Granzella حق نشر عنوان Disaster Report که در ژاپن با نام Zettai Zetsumei Toshi شناخته می‌شود را در دسامبر سال قبل به دست آورد. عنوان Disaster Report 4 ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۱ میلادی برای کنسول PS3 عرضه شود؛ اما به دلیل زلزله و سونامی شهر Tohoku در سال ۲۰۱۱ ، ساخت آن کنسل شد.
نسخه‌ی جدید بر مبنای همان نسخه‌ی قبلی ساخته خواهد شد و تغییرات بسیاری را در آن مشاهده نخواهید کرد؛ اما بدون شک بازی تکامل یافته‌تر و پیشرفته‌تر از زمان معرفی خود خواهد بود.
با توجه به اطلاعات سایت این بازی، باید منتظر معرفی رسمی نسخه‌ی جدید این سری باشیم. هنوز مشخص نیست که Disaster Report 4 برای کدام کنسول ها عرضه خواهد شد.
[تصویر:  zetsunew_02.png]
 
[تصویر:  zetsunew_01.png]
[تصویر:  zetsunew_03.png]

منبع
بازی جالبیه، امیدوارم  انحصاری نباشه.
جالب به نظر نمی رسه
مبارک طرفداراش