Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی: باندل Destiny: The Taken King به همراه عنوان Metal Gear Solid V عرضه می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_Destiny-The-Taken-Kin...m-Pain.jpg]

سونی به باندل جدید خود برای کنسول PS4، یعنی باندل Destiny: The Taken King، عنوان شگفت انگیز دیگری را نیز اضافه نموده است. عنوانی که چندی پیش منتشر و با نمرات و فروش فوق العاده مواجه شد و با این کار سونی، تقریبا به صورت رایگان در باندل مذکور قرار داده شده است! برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
هر زمانی که کمپانی سونی از یک باندل جدید رونمایی می‌کند، تمامی بازی بازان با خود می‌گویند که این باندل دیگر آخرین و بهترین باندل است! اما این بار سونی کاری کرده است که شاید باندل جدیدش به بهترین آنان برای همیشه تبدیل شود؛ چرا که سونی قصد دارد باندل جدید Destiny: The Taken King را به همراه عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain عرضه کند! به عبارتی دیگر، می‌توان گفت یک کنسول PS4 به همراه دو بازی فیزیکی جدید و موفق!
باندل جدید سونی حاوی یک عدد کنسول PS4 سفید همراه با ۵۰۰GB حافظه داخلی و دو نسخه فیزیکی از عناوین  Destiny: The Taken King و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می‌باشد. شایان به ذکر است که تمامی موارد ذکر شده تنها با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسند! شما در واقع با خرید این کنسول، شاهکار جدید استاد کوجیماو کونامی، یعنی MGS V، را با ارزش ۶۰ دلار به صورت کاملا رایگان دریافت می‌کنید. بدون شک تمامی بازی بازان دنیا نیز از عنوان فوق العاده Bungie نیز شنده اند. عنوانی که در مدت یک سال نوانست با به روز رسانی ها و گسترش دهنده های خود به جایگاه های بالا برسد. در این راستا، آخرین گسترش دهنده Destiny تحت عنوان The Taken King، توانست با نمرات بالای خود نظرات مثبت همگان را تا حد زیادی به سوی خود جذب کند.
همان طور که می‌دانید، با یک مقایسه کوچک بین باندل های سال جاری می‌توان به این نتیجه رسید که این یکی از پر سود ترین معامله های بازی بازان می‌باشد. باندل Star Wars Limited Edition به قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار به زودی عرضه می‌شود که شامل یک تم با طراحی ویژه از شخصیت Darth Vader ، یک نسخه فیزیکی از عنوان Star Wats Battlefront و یک کد دیجیتالی جهت دانلود چهار نسخه از عناوین باز سازی شده Star Wars Classics می‌باشد. یا حتی می‌توان به باندل Uncharted Collection اشاره کرد که شامل نسخه فیزیکی عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection و یک عدد کنسول PS4 معمولی و ساده می‌باشد و تنها با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.