Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قابلیت Cross-Play بین نسخه‌های PC و PS4 برای بتای Street Fighter V تایید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اوایل این هفته بود که کپکم سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی پلتفرم PC بازی Street Fighter V را برای PCبازان اعلام کرد که البته لازمه‌های چالش برانگیزی نیز داشت. اما در آخر این اعلامیه، یادداشتی نیز وجود داشت که شاید بسیاری از طرفداران و بازیبازان آن را جا انداخته باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

یادداشت بدین گونه می‌یاشذ:
نقل‌قول:
ما در بتای دوم قابلیت‌های جدیدی اضافه خواهیم کرد. مهم ترین آن‌ها به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا بین پلتفرم های بازی (PS4 و PC)، به صورت Cross Play بازی کنند. در اولین اقدام مطمئن شوید که PC شما حد‌اقل لازمه‌های مورد نیاز از نظر فنی را دارا است تا بتوانید از همه‌ی ویژگی ها به بهترین نحو استفاده کنید و بهره ببرید.
بتای اول Street Fighter V برای PS4 عرضه شد که البته ایراد‌های زیادی در سرور های بازی وجود داشت و لازم بود تا بهبود یابد. کپکام در نظر دارد تا بتای دوم و بهبود یافته را برای پلتفرم PC نیز منتشر کند. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای عرضه‌ی این بتا داده نشده است اما کپکام اعلام کرده که بازیبازان و طرفداران آماده‌ی یک معرفی از طرف این شرکت باشند.
به نظر می‌رسد کپکام برنامه‌ها‌ی زیادی برای قسمت پنجم Street Fighter دارد و حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است. Street Fighter V در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر می‌شود.
برای بتا حتما باید پیش خرید کنیم بازی رو؟
(09-24-2015, 10:31 PM)PWLG نوشته است: [ -> ]برای بتا حتما باید پیش خرید کنیم بازی رو؟
بله PC بازا باید حتما بازی رو پیش خرید کنن تا به بتا دسترسی داشته باشن.