Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جنگ دریایی در Assassins Creed:3 نوعی از یک معامله بزرگ است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمانی که یوبیسافت برای اولین بار حالت مبارزه دریایی رو در Assassins Creed:3 معرفی کرد به عنوان یه نسخه تحسین شده درباره ویژگیهای برج دفاعی که قبلا در بازی دیده شده بود مطالب زیادی نوشت.
اما ما همه اون چیزایی از گیم پلی که از فیلمها و مصاحبه های بیشمار فهمیده باشیم اینه که مبارزه دریایی چیزی خیلی بیشتر از یه ویژگی هستش که به AC3 اضاف شده باشه.
در واقع Chad Hutchinson کارگردان خلاق,اونرو بعنوان یه معامله بزرگ توصیف میکنه...

*ما فکر کردیم چه چیزی در مورد بازی هست که میتونه از اون یه ویژگی بسازه؟
Hutchinson گفت OPM UK و اونرو دوباره و دوباره در طول تاریخ به سمت بالا میاره,که نیروی دریایی چنین بخش بزرگی از اون بود

اینکه چطور شما رو وارد آمریکا کردم.اینکه چطور کالاها رو به آمریکا وارد کردیم.این یه عامل کلیدی در امر نتیجه خود انقلاب بود.

اون توضیح داد که:همه چیزی رو که میتونیم بگیم اینه که این یه معامله بزرگ است و شما نمیتوانید عدالت انقلاب را بدون دریا انجام دهید.
گرچه من شخصا رتبه دهی این بخش ایفا شده در بازی رو ندارم .علاوه بر این بازی زیبا و سرگرم کننده به نظرم میرسد.آنچه که از ما دیده وشنیده شده"شما کنترل کانر شخصیت جدید Assassins Creed:3 و کاپیتان کشتی رو به عهده دارید.شما فرماندهی چرخه عملیات نظامی و چینش خدمه و صدور فرمان آتش توپخانه را به سمت کشتی های دشمن به عهده دارید در حالیکه همه عناصر,مانند سیستم آب و هوا و ایجاد زوزه باد و امواج مرگبار در Assassins Creed:3 بوسیله موتور قدرتمند AnvilNext بصورت پویا و زنده طراحی شده است
هیچکس واقعا یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی را که دریانوردی به آن اضافه شده قبل از هاچینسون انجام داده بود..!!؟ شما کنترل ناوبری و مبارزه در همان زمان را به عهده دارید.شما میتونید در سراسر قایق خود قدم بزنید و راه بروید,اما زمانیکه شما هدایت فرمان قایق رو عهده دار هستید در هر وسیله نقلیه در بازی.در همان زمان,شما در حال صدور دستور به خدمه خود برای آتش بوسیله سلاحهای مختلف هستید که ایا قایق در حال اصابت زنجیره ای گلوله یا در حال غرق شدن است.برای کسانی که همه چیز را دستکاری میکنن لذت بخش است.
چیزی که برای من در جنگ دریایی Assassins Creed:3 مهم است اینست که چیزی بیشتر از یک هدف در آن وجود خواهد داشت.همچنین درباره نبردهای دریایی گفت که بخش عمده ای از بازی را تشکیل میدهند و با تحلیلی که خود داشت اینطور به نظر میرسد که آنها به دنبال هدفی بزرگتر از تغییر گیم پلی هستند.
منبع
Confused43:Confused43:Confused43:چه جالب