Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: داستان عنوان Serious Sam 4 توسط Jonas و Verena Kyratzes نوشته خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Serious-Sam-4-feature-672x372.jpg]

امروز استودیو Croteam، سازنده عنوان Serious Sam 4، اعلام کرد که وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه از فرانچایز Serious Sam 4، بر عهده Jonas و Verena Kyratzes خواهد بود. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

Jonas که داستان عنوان بسیار موفق Talos Principle را نوشته است، Verena را نیز برای همکار در نگارش داستان Serious Sam 4، به تیم آورده است.
Serious Sam 4 که ابتدا برای عرضه در سه‌ماهه پایانی سال 2014 برنامه‌ریزی شده بود، به علت تمرکز استودیو Croteam در ساخت عنوان The Talos Principle، به تاریخ نامعینی تاخیر خورد.
Jonas Kyratzes در مورد نگارش داستان Serious Sam 4 می‌گوید:
نقل‌قول:
من قبل از اینکه با استودیو Croteam همکاری کنم، از طرفداران قدیمی فرانچایز Serious Sam بودم. پس باید اعتراف کنم که امیدوار بودم در صورت موفقیت Talos Principle، به تیم ساخت نسخه جدید Serious Sam بپیوندم. اما بیشتر از آن، من بلافاصله با تیم هماهنگ شدم، ما مانند یک خانواده با یکدیگر رفتار می‌کنیم، و من واقعا میخواهم که همکاری با آن‌ها را ادامه دهم. به همین علت به کرواسی نقل مکان کردم تا در دفتر کار استودیو به نگارش داستان نسخه جدید، مشغول شوم.
Verena Kyratzes نیز در این باره می‌گوید:
نقل‌قول:
حقیقتش را که بخواهید، من هیچگاه انتظار نداشتم که در مراحل ساخت این عنوان دخیل شوم. در ابتدا من فقط ایده‌هایی را مطرح می‌کردم، گاهی اوقات دیالوگ‌های ردوبدل شده میان شخصیت‌ها، اما چند وقت پیش خودم را در حالی یافتم که نوشتن پیش نمایش بخشی از داستان بازی را به همراه تیم تمام کرده و تمام وقت در کرواسی مشغول به کار با استودیو Croteam بودم. این موضوع بسیار دلپذیر بود، چرا که از زمان ساخت ساخت عنوان Talos، من و Jonas دوستان خوبی با افراد حاضر در استودیو Croteam بودیم.
در پایان مدیر استودیو، آقای Damjan Mravunac گفت:
نقل‌قول:
خط داستانی بازی در حال حاضر شکل گرفته است و من فقط می‌توانم بگویم: "ارزش صبر کردن را داشت."
Serious Sam 4 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC و احتمالا کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

منبع