Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Kudo Tsunoda از Scalebound تعریف و تمجید می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید امروز مایکروسافت نمایشی در ژاپن داشت که پیش از این هم درباره‌ی آن توضیح دادیم. این به نوعی یک تبلیغ برای مردم ژاپن است که رابطه‌ خیلی خوبی با کنسول‌های مایکروسافت ندارند. برای خواندن ادامه‌ خبر با گیمفا همراه باشید.

امروز در مراسم، Hideki Kamiya خالق و کارگردان بازی Scalebound حضور داشت و بسیار از بازی خود و ویژگی‌‌های تعریف کرد. معاون رئیس بخش ژاپن مایکروسافت هم این بازی را تجربه کرد و نظرش را بیان کرد:
نقل‌قول:
ما همیشه به دنبال جذب بهترین سازندگان و توسعه دهندگان در دنیا هستیم تا عناوین برتر و موفق را به Xbox بیاورند. واضح است که کامیا یک سازنده پر شور و مصمم است. شما سازندگانی که از استودیوی پلاتنیوم هستند را می‌شناسید، همیشه خلاق و کارهایشان فوق‌العاده با کیفیت می‌باشند.
این یک افتخار بزرگ است که با سازنده‌ای بزرگ به نام کامیا همکار باشم. شما می‌توانید نتایج کار برروی گیم پلی Scalebound را ببینید که امروز به نمایش درآمد و البته عکس‌العمل‌های فوق‌العاده طرفداران نسبت به تجربه این بازی. در اینجا صحنه‌‌هایی از Scalebound پخش می‌شود که مردم تا به حال ندیده بودند. عکس‌العمل ‌ها و بازخوردهای عالی‌ای که اینجا بود وصف نشدنی بود. من فکر می‌کنم همه در ژاپن و همچنین سراسر دنیا نسبت به Scalebound هیجان زیادی دارند.
من خیلی خوش شانس بودم که توانستم کمی بیشتر از مردم عادی، بازی را تجربه کنم، و می‌توانم به شما بگویم که مکانیک‌ها و گیم‌پلی احساس فوق‌العاده ای به شما می‌دهد. شما می‌توانید خیلی سریع با اژدهایتان در بازی رابطه‌ی عمیقی برقرار کنید. همچنین کامیا دنیای زیبا و حساب شده‌ای برای این عنوان طراحی کرده است. من فکر می‌کنم این نکته‌ها، عواملی هستند که Scalebound را به یک بازی هیجان انگیز تبدیل می‌کنند که سال بعد عرضه می‌شود.
مطمئنا همه‌ ما به شدت منتظر بازی هستیم و قطعا این یک انحصاری فوق‌العاده برای Xbox One خواهد شد.