Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Scalebound چگونه انحصاری کنسول مایکروسافت شد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Scalebound استدودیوی PlatinumGames قطعا یکی از مورد انتظار ترین و جذاب ترین بازی‌های آینده‌ کنسول Xbox One است. اما چگونه قرار داد انحصاری شدن Scalebound بین Osaka و مایکروسافت بسته شد؟ برای خواندن ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

تهیه کننده اصلی این بازی، آقای Jean Pierre Kellams، در نمایشگاه Xbox One fanfest که در توکیو ژاپن برگذار شد، مصاحبه‌ای راجع به رابطه‌شان با مایکروسافت و علاقه‌ای که به این شرکت و کنسول‌هایش دارند انجام داد. ایشان توضیح دادند که مدتی با مایکروسافت برای ساخت عنوانی مشترک، گفت و گو و مذاکره می‌کردند.
نقل‌قول:
“مایکروسافت به مدت چند سال با ما درباره‌ی یک پروژه مشترک صحبت می‌کرد. ما همیشه دنبال راهی بودیم تا با یکدیگر همکاری کنیم. ما به شدت Xbox را دوست داریم. بازی Bayonetta برای ما به مانند یک بازی انحصاری Xbox 360 بود.”
“ما همیشه Xbox را به عنوان یک پلتفرم‌ دوست داشتیم و همیشه می‌خواستیم با مایکروسافت کار کنیم. پس از اتمام ساخت Wonderful 101 ما به سراغ ایده‌های جدیدی برای Scalebound رفتیم، حتی پیش از این که Bayonetta را بسازیم. پس از این، آن‌ها(مایکروسافت) به سراغ ما آمدند و گفتند:”ما برروی یک سخت افزار برای پلتفرم جدیدی فکر می‌کنیم و ما همکاری با شما را دوست داریم. شما چیزی برای ساخت دارید که واقعا بزرگ و چالش برانگیز باشد و با یکدیگر برروی آن کار کنیم؟” و ما هم ایده‌ خود را به آن‌ها ارائه دادیم.”
“بنابراین، ما طر‌ح‌های اولیه Scalebound را به آن‌ها نشان دادیم و این واقعا یک پروژه جالب بود و زمان زیادی هم صرف آن شد. ما یک کتاب بزرگ طرح‌های مفهمی برای بازی‌مان داشتیم که به آن‌ها نشان دادیم و به مانند یک بمب صدا داد. آن‌ها خیلی به پروژه اهمیت دادند و آن را جدی گرفتند و ما کار اصلی ساخت بازی را از ۲ سال پیش شروع کردیم. از آن موقع هم تصمیم گرفتیم تا Scalebound را به روی Xbox One بیاوریم.”
مطمئنا همه‌ بازیبازان به شدت علاقه دارند تا هرچه زودتر Scalebound را بازی کنند و با بدست گرفتن کنترل Drew، در کنار Thuban(اژدهای بازی) مبارزه کنند.