Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: One Piece: Burning Blood سال ۲۰۱۶ در اروپا منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  OP-Burning-Blood-EU-Ann-250x141.jpg]



به‌تازگی استودیو Bandai Namco اعلام کرده است که بازی One Piece: Burning Blood در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های  PlayStation 4 ،Xbox One و PS Vita منتشر خواهد شد. برای جزییات بیش‌تر با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
هنوز تاریخ عرضه بازی One Piece: Burning Blood برای آمریکای شمالی مشخص نشده است؛ اما به احتمال زیاد به‌زودی اطلاعات جدید و تاریخ عرضه این بازی در آمریکای شمالی نیز اعلام شود.
این بازی توسط استودیو Spike Chunsoft ساخته خواهد شد. بازی One Piece: Burning Blood از یک گیم‌پلی سریع در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد سری One Piece بهره مند است. بازیکنان می‌توانند از Logia Devil Fruits و Haki برای اجرای حرکات ویژه و نابود کردن دشمنان خود استفاده کنند.
مدیر بخش بازاریابی بازی می‌گوید:
نقل‌قول:
ملاقات با طرفداران در رویدادهای عمومی و خصوصی می‌تواند راه بسیار خوبی برای دریافت بازخوردهای مختلف باشد. ما از این راه می‌توانیم انتظارات طرفداران خود را بشنویم. One Piece: Burning Blood نمونه خوبی برای این مسئله است. ما در ساخت One Piece: Burning Blood از نظرات کاربران استفاده‌های زیادی کرده ایم.
لازم به ذکر است که بازی One Piece: Burning Blood در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های PS4 و PS Vita در ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع
داش YNW کجایی؟؟؟
من بهتون میگم، این YNW از PC جدا نمیشه ولی وقتی بفهمه که این انحصاری PS هست میره میخره.
خخخ
نه عمو جوکر اشتب می گی من حتی اگه بهترین بازی از روی انیمه ساخته شه و متاش بالای 90 هم بشه انحصاری باشه نگاهش هم نمی کنم!
ولی حیفه خبر بازی انیمه ای میاد گرم می کنم بعد می بینم انحصاری هست سرد می شم!!!ای خدا این شرکتا رو لعنت کنه جان ما واسه PC سخته بدین؟نه سخته؟خودتون که با PC می سازید!!یه دو دیقه هم بشینید واسه PC پورت کنید بره دیگه!باگم داشت آقا ما می گیریم!!