Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Chet Faliszek سازندگان را برای خسته‌کننده جلوه دادن VR سرزنش می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هدست‌های مجازی و حواشی پیرامون ‌آن‌ها، اخیرا تیتر همه‌ سایت‌ها هستند؛ نمایش‌های عالی سونی با PlayStation VR و تبلیغات بسیار Valve همگی نشان از این دارند که این هدست‌ها در آینده، نقش مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهند داشت و نسلی نو و جدید از بازی‌ها را برایمان به ارمغان خواهند آورد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

گرچه برخی از مردم، هنوز از امتحان کردن این هدست‌ها می‌ترسند زیرا هراس دارند که مریض شوند. آقای Chet Faliszek از شرکت Valve در نمایشگاه EGX 2015 درباره‌ این موضوع صحبت کرد و توضیحات خود را با این موضوع شروع کرد که اگر کسی حین استفاده از هدست‌های مجازی مریض شد، تقصیر سازندگان آن عنوان است و این، هیچ ارتباطی با سخت افزار این وسیله ندارد.
نقل‌قول:
“ایده این که استفاده از VR شما را مریض می‌کند، مضخرف است. ما مخاطبانی داشتیم که داخل می‌شدند(در نمایشگاه) و نمی‌خواستند تا دمو‌های هدست‌ مجازی را تجربه کنند. در یک مهمانی ۱۰ نفره، همیشه یکی از مهمان‌ها می‌گوید که”من نمیتوانم آن را امتحان کنم زیرا مریض می‌شوم.”
“این رفتار‌ها و ذهنیت‌ها، از دیده‌ها و شنیده‌های قبلی آن‌ها نشأت می‌گیرد.”
“به عنوان یک مصرف کننده و فرد معمولی، باید سازندگان را از انجام این کار بازدارید. آن‌ها نباید شما را مریض کنند. این موضوع، مانند قبل، به مشکلات سخت افزاری دستگاه ارتباطی ندارد، این انتخاب سازگان و توسعه دهندگان است که شما را مریض می‌کنند. به آن‌ها بگویید که شما این را نمی‌خواهید.”
او همچنین استفاده از دگمه‌های معمولی برای تاثیر‌گذاری برروی اشیاء بازی را به استفاده از قابلیت‌های سیستم، ترجیح داد.