Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به گفته Nolan North، کار صذاگذاری Uncharted 4 تا پایان سال ۲۰۱۵ به اتمام می‌رسد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخبار پیرامون‌ بازی‌های بزرگ، واقعا هیجان انگیز و خواندنی است. به‌تازگی آقای Nolan North؛ صداگذار شخصیت Nathan Drake در عنوان Uncharted، صحبت‌هایی راجع به  روند ساخت بازی کرده و اطلاعات مفیدی به ما داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

Nolan North را همه برای ایفای نقش‌های فراوان در صنعت بازی‌های ویدیوی، می‌شناسند. یکی از بهترین هنرنمایی‌های ایشان هم به سری بازی‌های Uncharted بازمی‌گردد که در نقش شخصیت محبوب و مشهور Nathan Drake، ایفای نقش کرده‌اند. آقای North به‌تازگی در مورد روند ساخت قسمت چهارم Uncharted و کار صداگذاری آن صحبت کرده است:
نقل‌قول:
“من می‌دانم که تا پایان سال باید این کار را انجام دهم و می‌دانم که این بازی(Uncharted 4) قرار است تا در ماه مارچ منتشر شود، بنابراین، آن‌ها با زحمت و سختی کار می‌کنند اما در هر صورت باید کار را به سرعت به پایان برسانیم.”
پس از این، در مورد ضبط حرکات و مقایسه آن با قسمت‌های پیشین از او سوال شد و او با یک حساب تقریبی، مدت دو ساعت را به عنوان زمان ضبط حرکات به ما ارائه داد:
نقل‌قول:
“بله، من فکر می‌کنم که ما رکورد‌هایی را جا‌به‌جا کردیم. ما واقعا مدت زیادی را در حال ضبط حرکات بازی بودیم. زمان دقیقی نمی‌توانم به‌ شما بگویم اما فکر می‌کنم که صحنه‌های سینمایی، ۲ ساعت از زمان بازی را تشکیل خواهد داد. خواهش می‌کنم که این را فردا در سرفصل‌های خود قرار ندهید.(با خنده)
Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۱۸ مارچ سال آینده به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.