Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هنوز کار Warner Bros. با Batman تمام نشده است! |نسخه جدید Arkham در راه است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  batman-header.jpg]

با وجود اینکه سه‌گانه Arkham چند ماه پیش، با نسخه Arkham Knight به اتمام رسید و داستان شوالیه تاریکی را به اتمام رساند، اما با توجه به گفته‌های آقای Ames Kirshen، مدیر توسعه بازی‌های‌رایانه‌ای DC Comics و سری Arkham، هنوز کار کمپانی Warner Bros. با caped crusader تمام نشده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه کمپانی جزئیات بیشتری را در رابطه با آینده این شخصیت محبوب در دنیای بازی‌های‌ رایانه‌ای منتشر نکرده است، مسلما سری Arkham آخرین عنوان از حضور Batman در بازی‌های‌ رایانه‌ای نخواهد بود:
نقل‌قول:
شخصیت Batman و سری Arkham به طور حتم یکی از مهمترین و بنیادی‌ترین IP های موجود برای کمپانی Warner Bros. بوده و ما بالاخره به طور کامل پتانسیل‌های موجود در این شخصیت را شناسایی کردیم.
با توجه به سخنان بالا، آقای Kirshen از موضوعاتی در رابطه با آینده این شخصیت خبر دارد.
وی در ادامه می‌گوید:
نقل‌قول:
در حال حاضر ما صحبتی راجع به این موضوع نداریم، اما احتمالات در مورد شخصیتی با محبوبیت و پویایی Batman، بی‌نهایت خواهد بود.
در ادامه صحبت‌ها، آقای Kirshen از انتخاب دیگر شخصیت‌های DC برای حضور در بازی‌های‌رایانه‌ای می‌گوید:
نقل‌قول:
هنگامی که قصد انتخاب بهترین شخصیت DC Entertainment برای حضور در یک بازی را داریم، همیشه به سراغ IP هایی می‌رویم که دارای بهترین نقشه، سبک مناسب و سلیقه طرفداران در آنچه می‌بینند و بازی می کنند، باشند.
وی افزود:
نقل‌قول:
از این‌جا به بعد، استودیوهای توسعه دهنده‌ای را که بیشرین شوق نسبت به IP انتخاب شده را دارند، جهت توسعه بازی انتخاب می‌کنیم.
آخرین نسخه سه‌گانه Arkham یعنی Arkham Knight در ماه ژوئن سال جاری منتشر شد و همچنان با انتشار بسته‌های الحاقی جدید، به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع