Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: برای اتمام عنوان Rise of the Tomb Raider به ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این‌طور که به نظر می‌رسد، اتمام عنوان Rise of the Tomb Raider وقت بسیاری را از شما خواهد گرفت و شما برای تکمیل کردن بخش داستانی به چیزی نزدیک به ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید. با ما در ادامه همراه باشید.
استودیو Crystal Dynamics، سازنده عنوان Rise of the Tomb Raider، در طی مصاحبه جدید اعلام کرده است که برای تکمیل کردن بخش داستانی و تک‌نفره این عنوان چیزی در حدود ۱۵ الی ۲۰ ساعت طول خواهد کشید. آقای Mike Brinker، طراح ارشد این عنوان ادعا کرده که حتی این ۲۰ ساعت نیز به شما اجازه نمی‌دهد تا تمامی کارها را انجام دهید.
ایشان در این باره گفته‌اند:
نقل‌قول:
از نظر من شما برای انجام تمامی موارد موجود در بازی به چیزی نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز دارید! این موضوع شامل انجام در‌خواست‌ها، مراحل فرعی و پیدا کردن تجهیزات مختلف برای ساخت اسلحه های بهتر می‌شود. ولی اگر شما بخواهید که تنها داستان اصلی را طی کرده و از خیر انجام موارد گفته شده در بالا بگذرید با توجه به سبک انجام بازی توسط شما به چیزی نزدیک به ۱۵ الی ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید.
هم‌چنین ایشان ادامه می‌دهند:
نقل‌قول:
اگر شما به پبدا کردن اشیا مختلف، پیدا کردن معابد و حل راز تمامی آن‌ها علاقه فراوان دارید بنابراین انتظارات خود را بالا ببرید زیرا محیط‌های بازی به قدری گسترده و غنی هستند که شما برای اتمام موارد اشاره شده به ۳ برابر زمان بیشتر نسبت به موردی که اعلام کردیم نیاز دارید.
مطمئنا ۲۰ ساعت زمان برای اتمام بخش داستانی این عنوان بسیار مناسب به نظر می‌رسد درست است که در مقایسه با عناوین open-world امروزی این مدت زمان چندان به چشم نمی‌آید ولی قطعا این مدت زمان به مراتب بیشتر از نسخه Tomb Raider 2013 می باشد.
این عنوان در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ مصادف با سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ به صورت انحصاری بر روی دو پلتفرم XBox One و XBox 360  عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که انتشار نسخه‌های PC و PS4 به سال ۲۰۱۶ موکول شده است.

منبع