Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Scalebound سال‌هاست که درحال طراحی است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طراحی و ساخت مدل‌های اولیه عنوان Scalebound از سال ۲۰۰۶ شروع شده بود. در واقع بسیاری از نمونه‌های اولیه‌ای بودند که هیچوقت انتشار نیافتند. در ادامه با ما همراه باشید.

Hideki Kamiya کارگردان Scalebound به این نکته اشاره کرد که طراحی جدیدترین عنوان خود سال‌ها طول کشیده است و حتی بعضی از طرح‌های اولیه این عنوان به زمان ساخت Bayonetta برمی‌گردد.
Kamiya در مصاحبه با گیم‌اسپات گفت:
نقل‌قول:
بار اولی که ما قصد ساخت این بازی را داشتیم، هدف‌مان عنوانی برای کنسول Wii بود. شما با کنترلر Wii به دایناسور خود دستور می‌دادید. شما به دایناسور دستور می‌دادید و او نیز اطلاعات کرد و کار‌های باحالی انجام می‌داد. پس از اتمام ساخت Bayonetta ما شروع به بررسی طرح‌های اولیه خود در رابطه با Scalebound کردیم و اولین تغییری که من در آن ایجاد کردم تبدیل دایناسور به اژده‌ها بود. ما از اژده‌ها به جای دایناسور استفاده کردیم اما هنوز تغییر بزرگی دیگری مانده بود.
Kamiya ادامه داد:
نقل‌قول:
شخصیت اصلی بازی در طرح‌های اولیه‌ی ما، دختر بچه‌ای ضعیف بود که با این اژده‌ها هم‌سفر شده بود. پس از آن تصمیم گرفتم که شخصیت اصلی را قویتر کنم، طوری که بتواند شمشیر در دست بگیرد و در آخر تبدیل به شخصیت حال خود شد.
عنوان Scalebound در تعطیلات ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر می‌شود.
[تصویر:  scalebound-xbox-one_243970-250x140.jpg]
منبع
DMC مدرن !
واقعا احسنت
فقط کافیه برا PC تایید شه (که 100 درصد میدونم نمیشه عین نسخه های اول دی ام سی) منفجر خواهد کرد