Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Chibi-Robo: Zip Lash ممکن است آخرین نسخه از این سری باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Chibi-Robo: Zip Lash قرار است هفته آینده، راهی کنسول دستی ۳DS شود و با یک نام جدید، این سری بازی که در سبک side-scrolling adventuring است را ادامه می‌دهد. برای خواندن ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

گرچه، طبق صحبت‌های اخیر یکی از نهیه‌کنندگان Nintendo، آقای Kensuke Tanabe، شاید این بازی، آخرین نسخه از این سری باشد.
نقل‌قول:
“اگر بخواهم صادق یاشم، این ممکن است آخرین فرصت ما باشد. من مدام درباره را‌ه‌هایی فکر می‌کنم که این بازی را به موفقیت واقعی برساند. ما راه‌های مختلفی را امتحان کردیم و خود را به‌چالش کشیدیم، اما من هنوز نمی‌توانم بگویم که به راه‌حل درستی رسیدیم.”
او سپس در مورد سبک‌های مختلفی که این فرانچایز به سراغ آن رفته و موفق نبوده صحبت کرد:
نقل‌قول:
“اولین فکری که در سر ما بود، ساخت یک بازی Action با عناصر ماجراجویی بود. ما از هسته گیم‌پلی، مانند یک طناب استفاده کردیم و آن را به دوردست‌ها پرتاب کردیم. همانطور که به ایده‌های مختلف فکر می‌کردیم، به نتیجه رسیدیم که این بازی باید دو بعدی Side-Scrolling باشد. اگر شخصیت اصلی، بتواند شناخته شود(معروف شود)، ما فرصت این را خواهیم داشت تا یک بازی ماجرایی دیگر برای افراد بیشتری تولید کنیم. من امیدوارم که ترکیب درستی از این بازی ماجرایی ساخته باشیم.”
“استفاده از یک شخصیت و ثابت ماندن آن‌، باعث تبلیغ بیشتر بازی و شناخته شدن او می‌شود. اولین باری که در مورد شخصیت Chibi-Robo فکر می‌کردیم، نتیجه گرفتیم که بازی‌ای بسازیم که این شخصیت در آن، تا حد امکان، جذاب به‌نظر برسد.
این بسیار جالب است که پروژه ساخت این بازی را تماشا کنی و ببینی که سازندگان آن، چطور از حداکثر ظرفیت خلاقیت خود استفاده می‌کنند تا یک بازی به موفقیت برسد. امیدواریم Chibi-Robo: Zip Lash موفقیتی که این سری نیاز دارد را بدست آورد و این آخرین نسخه از این فرانچایز نباشد.
 


منبع: Dualshockers