Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی عرضه PS3 را در نیوزیلند متوقف کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  PlayStation-620x382.jpg]
با عرضه کنسول نسل هشتمی PS4، فروش مدل نسل هفتمی شرکت سونی؛ یعنی PS3 افت بسیار شدیدی را متحمل شد. با این وجود، سونی وعده عرضه این کنسول را تا چند سال آینده داد؛ اما به نظر می‌رسد که سیـاست کاری این شرکت دچار تغییر شده است. با گیمفا همراه باشید.
چند سال از عرضه نسل فعلی کنسول‌ها می‌گذرد، در این مدت، فروش قابل توجه آن‌ها، پایان نسل هفتم را وعده می‌داد. در این بین، نشانه‌هایی هم برای پایان این کنسول‌ها دیده می‌شد؛ یکی از نشانه‌ها، عدم انتشار بازی‌های بزرگ‌ برای این پلتفرم‌ها بود. به عنوان مثال می‌توان به نبود بخش داستانی برای عنوان Call of Duty: Black Ops 3 در نسل هفتم اشاره کرد.
حال، در جدیدترین خبر پیرامون کنسول‌های نسل هفتمی، سونی نیوزیلند اعلام کرد که عرضه کنسول PS3 را در این کشور متوقف خواهد کرد. درحالی که نیوزیلند در بین مناطقی قرار داشت که کماکان فروش PS3 در حد مطلوب بود.
سونی نیوزیلند اعلام کرد:
نقل‌قول:
SCENZ دیگر PlayStation 3 را به خرده‌فروشی‌ها نخواهد فروخت. اما هنوز تعدادی از این دستگاه‌ها در فروشگاه‌ها باقیست؛ اما دیگر قصد پشتیبانی از یک دستگاه جانبی در نیوزیلند را نداریم.
درحالی که هنوز PS3 در این کشور، کاربرانی دارد؛ سونی PS4 تمرکز خود را بر روی کنسول نسل هشتمی خود گذاشته است. شاید این شرکت قصد دارد تا مردم را مجبور به پرداخت پول و مهاجرت به نسل هشتم، نماید.

منبع
اینا خبر ندارن که تو ایران هنوز PS1 هم خریدو فروش میشه 
اگه بشنون حتما از مرز سکته هم رد میشن !
(SCENZ دیگر PlayStation 3 را به خرده‌فروشی‌ها نخواهد فروخت. اما هنوز تعدادی از این دستگاه‌ها در فروشگاه‌ها باقیست؛ اما دیگر قصد پشتیبانی از یک دستگاه جانبی در نیوزیلند را نداریم.)
دستگاه جانبی؟
شاید سونی براش برنامه داره.
(10-03-2015, 01:22 AM)UNIQ نوشته است: [ -> ](SCENZ دیگر PlayStation 3 را به خرده‌فروشی‌ها نخواهد فروخت. اما هنوز تعدادی از این دستگاه‌ها در فروشگاه‌ها باقیست؛ اما دیگر قصد پشتیبانی از یک دستگاه جانبی در نیوزیلند را نداریم.)
دستگاه جانبی؟
شاید سونی براش برنامه داره.

نه منظورش اینه که از نظر به فروش به حاشیه رفته و دیگه خیلی مهم نیست
شاید می خواد مثل Microsoft عمل کنه.همون طرحی که می شد کنسولارو به هم وصل کرد و مثلا بازی های 360 رو One بازی کرد .....
شاید هم شما درست بگی ولی گفته دستگاه جانبی!یعنی هنوز استفاده داره...