Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Sony می‌گوید: PS5 زمانی ساخته می‌شود که توسعه‌دهندگان به آن نیاز داشته باشند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  playstation_4-FairBairn-620x349-250x141.png]

تکنولوژی و فناوری با سرعتی بسیار بالا در حال پیشرفت هستند و کنسول‌ها نیز روز به‌روز با به‌روزرسانی‌های متفاوت و هر چند سال یک بار با ورود به نسلی جدید، مسیر ترقی خود را دنبال می‌کنند. همان‌طور که همگی بازی بازان می‌دانند، سخت‌افزار کنسول‌های بازی و همچتین رایانه‌های شخصی، همیشه مشکلاتی را به‌وجود می‌آورند. از ضعف آن‌ها گرفته تا خرابی؛ پس به نظر شما، کنسول‌های نسل نهمی و PS5 در چه زمانی به بازار خواهند آمد؟ Sony پاسختان را می‌دهد. 
این سوال، امروز و در مصاحبه Re/Code با Shuhei Yoshida مطرح شد و رئیس کل PlayStation این‌گونه به این پرسش، جواب داد:
نقل‌قول:
این موضوع واقعا بر عهده سازندگان بازی‌های ویدیویی می‌باشد؛ اگر آن‌ها احساس کردند که نیاز به سخت‌افزاری بسیار قوی دارند و PS4 کفاف آنان را نمی‌دهد، بهانه‌ خوبی برای ساخت PS5 به‌وجود می‌آید و ما دست به‌کار خواهیم شد. 
البته توجه داشته باشید که در حال حاضر، هر دو کنسول Xbox One و PS4 دارای سخت‌افزاری قدرتمند هستند که تا سال‌های سال می‌توانند خیال صاحبان خود و توسعه‌دهندگان را راحت کنند؛ اما متاسفانه هر چند وقت یک بار و به‌صورت سریعی، کارت گرافیک‌ها و دیگر تجهیزات رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند و کاربران را در مضیقه می‌گذارند. متاسفانه تعداد زیادی از ایرانیان، توانایی خریداری یک سیستم قدرتمند را ندارند و به همین دلیل، از تجربه بسیاری از عناوین نسل جدید باز می‌مانند.
خوشبختانه چند سال آینده، کنسول بازان از تجربه بسیاری از بازی‌های زیبا مطمئن می‌باشند. چه کسی می‌داند؟ شاید در نسل بعدی کنسول‌ها، PlayStation و Xbox از گردانه رقابت خارج شده و تکنولوژی "واقعیت مجازی" جایگزین آنان شود. 

همین الانم سخت افزارش کم آورده و بیشتر بازی های معروف فریمشون میرسه به 20  S0 (43)سریع ps5 رو بدین  S0 (9)
(10-03-2015, 09:42 PM)SaeedSk0157 نوشته است: [ -> ]همین الانم سخت افزارش کم آورده و بیشتر بازی های معروف فریمشون میرسه به 20  S0 (43)سریع ps5 رو بدین  S0 (9)

یعنی چی آخه این حرف ؟ نسله هفتو کلا سرو تهشو هم اوردن که سریع تر وارد این نسل بشن تا حداقل 10 سال دیگه این کنسول پابرجا میمونه
بنظر من که تازه نسل هشت داره به شکوفایی میرسه و حداقل تا 5 سال آینده باید وایسن تا دورانش تکمیل بشه!
اتفاقا بازی های این کنسول سرعت بالایی دارند و کنسول ها به تظرم از رایانه های شخصی بهتر و به صرفه ترند
(10-03-2015, 09:42 PM)SaeedSk0157 نوشته است: [ -> ]همین الانم سخت افزارش کم آورده و بیشتر بازی های معروف فریمشون میرسه به 20  S0 (43)سریع ps5 رو بدین  S0 (9)

اتفاقا هنوز صحبت كردن در مورد نسل نهم خيلي زوده...
تاجای که من میدونم فعلا این دو بازی قرار نیست برای PS4 بیاد
Dying Light
Alan Wake 2
(10-03-2015, 11:12 PM)The J0ker نوشته است: [ -> ]تاجای که من میدونم فعلا این دو بازی قرار نیست برای PS4 بیاد
Dying Light
Alan Wake 2

Dying light که خیلی وقته واسه ps4 و بقیه پلتفرم ها اومده
Alan wake 2  هم که اگه معرفی بشه انحصاری ماکرو هست واسه چی باید واسه ps4 بیاد؟