Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هدیه به مدیر کل انجمن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
{به نام الله}

سلام به همه گیمفایی های عزیز و یه سلام ویژه به جناب station من به خواطر زحمات بسیار جناب station  از این استعدادم یعنی نقاشی استفاده کردم و نقاشی ایشون رو کشیدم ; اما چهره ایشون در ذهن من تجسم شده و چهره خودشون رو ندیدم نقاشی بدون هیچ الگو برداری از چیزی کشیده شده.

 می دونید  موقعی که بعضی از دوستان اواتار غیر اخلاقی می گذارند, توهینی در یادداشت ها قرار می دهند و گیمفا را با جای دیگر اشتباه می گیرند (خودتون که می دونید چی می گم) ایشون هستند که دست به کار می شوند بگذارید بهتر بگویم ایشون در بالای برجی هستند و ما پایین برج خب ما او را نمی بینیم اما او ما را می بیند تمام رفتار های غلطی که از ما سر می زند توسط ایشون دیده می شوند و در یک لحظه تیری به سوی ما شلیک می شود اگر هدف سر باشد بن شدن کاربر و اگر دست و پا باشد یک تذکر به حساب می اید حال فهمیدید؟ چیزی که او را متمایز می کند توجه بسیارشان به مسائل ارشاد و اخلاقیست (باور کنید از هر مدیری بیش تر اهمیت داده) زحمات ایشان بیش تر از این حرف ها است ولی اینها قابل توجه من بوده.

جا داره از همه ی بازنشسته ها مثل جناب tidus که فاینالیست و کلا  RPG  باز ماهری بودند و اطلاعات جامعی به ما رسوندند تشکر کنم و بقیه اعضای زحمت کش انجمن 



این هم هدیه من به ایشان

[تصویر:  iw5gwqkw9xc1.jpg]
تشکر از طرح و نقاشی زیباتون. خیلی زیباست و نشان دهنده ذوق و سلیقه و خلاقیت شماست. S0 (74) 
در گذشته انجمن، افراد عزیز و دلسوزی بودند که همه ی ماها نزد این عزیزان درس پس میدیم و همیشه در یادها خواهند ماند و رو سر ما جا دارند.افراد فعلی هم بروزتر و پرشوق تر هستند، البته اساتید انگشت شماری در حال حاضر درکنارمون هستند و ما این عزیزان رو هم دوست داریم و براشون احترام قائلیم. 
هدف ما اعضای کادر گیمفا، ارائه مطالب با کیفیت و بهترین ها برای کاربرانمان هست و جلب رضایت این عزیزان هم دارای ارزش و مقام خاص خودش هست که برای ما مهم بوده و هست.


قبلا هم تاپیکی با نقاشی دیگر ایجاد شده بود که دیدن این پست، خالی از لطف نیست.
https://forum.gamefa.com/Thread-%D9%86%D...8%B4%DB%8C
خیلی خیلی خیلی زیبا (مثل همیشه) 
اون شیش تا لایک پست اول هم نوش جونت ( :D پدرم درومد تا بزنمشون)
به نظرم در اینده یه نمایشگاهی چیزی بزن