Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از Resident Evil Zero HD Remake منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سری بازی‌های Resident Evil همیشه یکی از سودآور ترین و مهم‌ترین بازی‌های شرکت Capcom بوده است و در سال‌های مختلف، سود زیادی را برای این شرکت فراهم کرده است. اما با درنظر گرفتن عملکرد ضعیف قسمت‌های اخیر و ناراضی بودن نسبی طرفداران، کپکام دست به بازسازی عناوین قدیمی و اولیه سری Resident Evil زده و البته نتیجه نیز گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

Resident Evil Zero HD یکی از همان بازسازی‌ها از سری اصلی بازی است که داستان آن به پیش از شماره اول بازی و عمارت زیبای “اسپنسر” بازمی‌گردد. شخصیت‌های این نسخه از بازی نیز Rebecca Chambers محبوب و Billy Coen خلافکار می‌باشند. به‌مانند بازسازی قسمت اول Resident Evil، تمام صحنه‌ها و اتفاقات بازی از روی نسخه قدیمی و اصلی برداشته شده اما جلوه‌های بصری و صوتی کاملا تغییر کرده اند و به‌روز شده و با استفاده از Blur زیاد جلوه‌ دار شده‌اند.
Resident Evil Zero HD Remake با رزولوشن ۱۰۸۰p برروی کنسول‌های نسل فعلی اجرا می‌شود و صدا و سیستم صوتی آن به‌صورت ۵٫۱ surround تنظیم شده است. گزینه‌ای نیز وجود دارد که می‌توان کنترل‌ها را به‌مانند نسخه قدیمی تنظیم کرد و بین نسخه قدیمی و بازسازی شده امکان Switch کردن وجود دارد.
پیشتر اعلام شده بود که حالتی به‌نام Wesker Mode در بازی وجود دارد که پس از اتمام بازی اصلی فعال می‌شود. این مود، به بازی‌باز اجازه می‌دهد تا در نقش Albert Wesker معروف مراحل را تجربه کند و با قابلیت‌هایی نظیر سرعت زیاد و چشم‌های لیزری بازی کند. همانطور که قبلا اعلام شده بود، Origins Collection نام نسخه خرده فروشی یا فیزیکی عنوان Zero HD بوده و در ۱۹ ژانویه سال بعد موجود خواهد بود. با پیش‌ خرید کردن این بازی، دو کاستوم لباس هدیه می‌گیرید؛ یکی لباس پرستار برای Rebecca و دیگری لباس  Final Fight برای شخصیت Billy.