Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با محبوب و شناخته شدن بازی The Stanley Parable که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، خالق این بازی، آقای William Pugh هم همراه با آن شناخته شد. پس از آن، آقای Pugh دست به‌کار شد تا یک استودیوی شخصی و مخصوص برای ساخت بازی‌هایش تأسیس کند و بازی‌های خود را با کیفیت‌تر تولید کند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

حال، خبردار شدیم که آقای Pugh استودیوی شخصی خود را راه اندازی کرده‌اند و نام آن را Crows, Crows, Crows گذاشته اند. این استودیو با سرپرستی آقای Pugh و با تیمی از افرادی خلاق شروع به‌کار کرده است. برای مثال یکی از شناخته شده‌ترین افراد این استودیو، آقای Grant Kirkhope است که پیش از این در چند بازی با استودیوی Rare مانند Banjo-Kazooie ،GoldenEye 007 و… همکاری کرده بود. ایشان به‌تازگی برروی عناوینی نظیر Civilization: Beyond Earth و Yooka-Laylee کار کرده‌اند.
آقای Rugh به‌تازگی یک متن زیبا و شاعرانه برای طرفداران آماده و منتشر کرده اند:(البته به‌دلیل ترجمه شعر به پارسی، انتظار قافیه و وزن نداشته باشید)
نقل‌قول:
“من علاقه دارم تا استودیوی جدید خود را به شما معرفی کنم، جایی که در آن در حال کار برروی ریزه‌کاری‌ها هستیم.
“ما به‌زودی یک بازی جدید معرفی خواهیم کرد، خدا به شما صبر و شکیبایی دهد.
“استودیوی ما jack را دارد که بازی Castles in the Sky را ساخته، Dominik Johann کسی که در هنر از من بهتر و والا تر است.
“ما همچنین Sean O’Dowd به‌همراه Andrew Roper را داریم، من را فراموش نکنید؛ WILLIAM PUGH
Pugh همچنین اشاره کرد که معرفی رسمی از اولین بازی استودیو Crows, Crows, Crows به‌زودی انجام خواهد شد و جزئیات دیگری منتشر نشده است.



منبع: dualshockers