Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از شخصیت Skull Kid در بازی Hyrule Warriors Legends منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Hyrule-Warriors_10-09-15_Top.jpg]

مدتی پیش اعلام شد که شخصیت Skull Kid در بازی Hyrule Warriors Legends حضور خواهد داشت. اکنون شرکت Koei Tecmo اطلاعات جدیدی را از این شخصیت و همچنین شخصیت Phantom Ganon منتشر کرده است. برای مشاهده اطلاعات جدید منتشر شده، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
بازی Hyrule Warriors که در ژاپن با نام Zelda Musō شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۴ برای کنسول خانگی Wii U‌ منتشر شد. به دلیل فروش خوب بازی، یک نسخه به روز رسانی شده با نام Hyrule Warriors Legends برای کنسول دستی ۳DS معرفی شد.
نقل‌قول:
شخصیت جدید: Skull Kid
او شخصیتی خشن و بازیگوش است؛ اما برای دوستان خود ارزش قائل است. او در کنار دو دوست خود یعنی Tatl و Tael به مبارزه می پردازد.
اگر شما بازی Hyrule Warriors Legends برای ۳DS و Hyrule Warriors را برای Wii U خریده باشید، می‌توانید در نسخه کنسول Wii U هم از این شخصیت استفاده کنید.
 
دشمن جدید: Phantom Ganon
Phantom Ganon ابتدا در بازی The Legend of Zelda: The Wind Waker به عنوان یک دشمن حضور یافته بود. او در مبارزات خود از یک شمشیر بزرگ و قدرتمند استفاده می‌کند. این شمشیر از طریق جادو به شما آسیب بسیار زیادی می‌رساند.
 
سیستم جدید: Smash Burst Power
با استفاده از سیستم تغییر شخصیت و احاطه کردن غول‌های دشمن توسط چهار شخصیت، ویژگی Smash Burst Power” فعال خواهد شد.
 
مکان جدید به همراه المان‌هایی از The Legend of Zelda: The Wind Waker:
در نسخه کنسول ۳DS‌ یک محیط جدید که شامل المان‌هایی از The Legend of Zelda: The Wind Waker است، در بازی حضور خواهد داشت.
 
بازی Hyrule Warriors Legends در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن ۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول ۳DS منتشر خواهد شد. این بازی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد.

منبع