Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Uncharted 4 یک The Last of Us دیگر با انفجار‌های زیاد نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازندگان و توسعه‌دهندگان همیشه از عنوان‌های پیشین خود برای ساخت عنوان جدید خود استفاده می‌کنند. اما The Last of Us قطعا یک آنچارتد زامبی محور نیست و طبق نظرات سرپرست بخش انیمیشن استودیوی ناتی‌داگ، آقای Jeremy Yates، بازی Uncharted 4: A Thief’s End نیز یک The Last of Usدیگر با انفجارهای زیاد نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

آقای Jeremy Yates طی یک نمایش زنده به این موضوع اشاره کرد:
نقل‌قول:
شما ممکن است همان حرف همیشگی را بزنید؛ آیا Uncharted 4 یک The Last of Us دیگر با انفجارهای فراوان است؟ اینطور نیست و ما واقعا مراقب هستیم که بازی Uncharted خودمان را بسازیم و آن را آنگونه که بود، ادامه دهیم. Uncharted یک بازی بزرگ است، یک ماجراجویی بزرگ و بسیار رنگارنگ و زیبا و الهام بخش که شما را مجبور می‌کند تا به اکتشاف بپردازید. دلتان می‌خواهد که در محیط بازی گشت بزنید زیرا مکان‌های شادی در اطراف شما وجود دارد.
Yates توضیح می‌دهد که اهمیت قدم زذن و راه رفتن، همیشه برای بازی‌بازان متفاوت بوده است:
نقل‌قول:
عنصری که ما سعی می‌کنیم تا در همه بازی‌هایمان اجرا کنیم، قدم زدن است. در واقع این، مانند یک پستی و بلندی در بازی است. قدم زدن برای ما خیلی اهمیت دارد. ما بازی‌های زیادی را تجربه کردیم که در آن‌ها همیشه روند بازی در اوج بود. همه‌چیز منفجر می‌شد و هیچ‌وقت هم متوقف نمی‌شد.
Yates به‌عنوان مثال به سری فیلم‌های Transformers اشاره می‌کند که روند آن‌ها همیشه اکشن است و در غیر این‌صورت، طرفداران گلایه می‌کنند.
نقل‌قول:
یک چیز مهم درباره قدم‌زدن این است که این لحظه‌ها (قدم‌زدن) باید به‌وجود بیایند زیرا برای صحنه‌های کلیدی بازی لازم هستند. قبل از اینکه به‌صحنه کلیدی و مهمی از بازی برسید، لازم دارید که آرام باشید و روند بازی کندی را پشت سر بگذارید. اینگونه بازی کردن بسیار مهم است.
شنیدن سخنان آقای Yates بسیار لذت بخش بود زیرا فهمیدیم که روند قسمت چهارم Uncharted با اینکه بازهم طوفانی و انفجاری است اما در مواقعی صحنه‌های آرامش بخش و آهسته‌ای شاهد خواهیم بود.



منبع: dualshockers