Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: همه چیزهایی که باید در مورد Fallout 4 بدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[img=0x0]http://assets.vg247.com/current//2015/06/fallout_4_new_header_12.jpg[/img]
طبق اخرین گفته های بتسدا این عنوان نقش افرینی اخرالزمانی دز شهرهای Boston ، Massachusetts و New England جریان دارد.و بار دیگر بازیکن را در نقش یک ساکن والت قرار میدهد که سعی میکند در دنیای Wastealnad که اکنده از (رادیو اکتیوی ها)Mutants ،Radiations(جهش یافته ها) ، Bandits(راهزنها)، (ُموش های جهش یافته)Molerats و دیگر موجودات است زنده بماند.این ها همه اشنا و هیجان انگیز به نظر می ایند و مطمئنا صدها ساعت سرگرمی را برای شما به همراه دارد.طوری که حتی تیم سازنده هم اذعان داشته که در این دنیای پهناور گم شده اند.مطمئنا چیزهای زیادی برای دیدن در بازی وجود دارد.
حال بیاید به جزئیات بازی مخصوصا سیستم جدید مادسازی و ساخت و ساز همچنین سیستم  جدید امتیازدهی و اپگریدهای S.P.E.C.I.A.L و پیشرفت قابلیت یار همراه.
محتوی DLC و Seasonpass بازی چیست؟
[تصویر:  fallout_thumbs_up.jpg]
اولا نگران این که کدام نسخه بازی را تهیه میکنید نباشید زیرا.هیچ پلتفرمی دارای محتوای انحصاری یا انحصاری زمانی نیست و نخواهد بود.
خرید نسخه Seasonpass بازی Fallout 4 قیمت 30دلار یا 25 یورو خرج روی دستتان میگذارد.اولین محتوای دانلودی در تاریخ نامعلومی در اوایل سال 2016 منتشر خواهد شد.
سیستم اپگرید و ویژگی های SPECIAL چگونه کار میکند؟
[img=0x0]http://assets.vg247.com/current//2015/06/fallout_4_e3_2015_14-1152x648.jpg[/img]
سیستم SPECIAL در واقع سیستم  لول اپ و اپگرید بازیکن در Fallout4 است.سیتم لول اپ بازی بسیار دقیق و با جزئیات تر از بازی های قبلی Fallout شده است و حال این امکان وجود دارد که قابلیت ها و مهارت های شخصیت خود را اپگرید کنید.در تریلرهای اخیر بازی انواع این قابلیت ها به زیبایی توضیح و نمایش داده شده است.
12 یار Fallout4
[تصویر:  fallout1280jpg-64b49a_1280w.jpg]
بازی به شما اجازه میدهد تا 12 همیار را استخدام کنید تا در Wasteland پرسه بزنند.البته شما در یک زمان فقط میتوانید یک یار همراه خود داشته باشید.پس عاقلانه انتخاب کنید!!
شما میتوانید با بعضی از این یار ها روابط عاشقانه ایجاد کنید.این قابلیت فقط در مورد انسان ها امکان پذیر است و درمورد روبات ها و .. امکان پذیر نیست.اگر کلا هیچ یاری برای خود استخدام نکنید.یک ویژگی اضافه برای شما وجود دارد.
سگ همراه(Dogmeat)
Dogmeat یک یار وفادار برای شماست و برخلاف Fallout 3 این سگ نمیمیرد.علاوه بر یک دوست.Dogmeat استعداد های مفید بیشماری دارد.این قابلیت ها شامل بازیابی ایتم ها در نقشه.دریدن ادم بدها.و گشتن بدن دشمنان مرده و ....
مادها،توانایی ساخت وسایل،شخصی سازی سلاح هاو ساختمان پایه
[تصویر:  fallout_4_new_header_6.jpg]
[font=Tahoma, 'Iranian Sans', 'DejaVu Sans', 'Noto Kufi Arabic', 'Droid Arabic Kufi', sans-serif]Fallout 4 ّسیستم crafting (توانایی ساخت وسایل) جدیدی را به این سری وارد میکند این سیستم شامل گزینه های بسیار متعدد برای شخصی سازی سلاح ها و همچنین ساختمان پایه است.طبق گفته سازندگان قابلیت ساختمان پایه از بازی Minecraft الهام گرفته شده  است.[/font]
[font=Tahoma, 'Iranian Sans', 'DejaVu Sans', 'Noto Kufi Arabic', 'Droid Arabic Kufi', sans-serif]ساخت جهانی از صفر[/font]
تاکید بر جزِئیات بسیار مهم است.تیم بتسدا تمرکز خود را بر روی ساخت جزئیاتی پویا گذاشته است تا بازیکن را مجاب کند که این یک جهان واقعی است.روایت داستان فقط به دیالوگ ها اتمام نمیشود.بلکه روایت داستان توسط محیط و طبیعت بازی و روشی که طراحان جهان بازی را ساخته اند نیز روایت میشود.همچنین Fallout4 طوری رنگ بندی شده که شادتر از Fallout 3 بنظر بیایدو این امر با کارهای نظیر  اسمان های صاف تر  که یکی از تغییرات بزگ نسبت به Fallout 3 است محقق شده است.اما بازی همچنان سعی میکند با زنگ بندی خاص بعضی از مکان ها  در نقشه یا محیط توجه شمارا به ان ها جلب کند.

[تصویر:  fallout_4_e3_2015_13-1152x648.jpg]
Fallout 4 با کیفیت 1080p و 30 فریم بر روی Xbox One و PS4 اجرا خواهد شد.نسخه PC محدودیتی برای فریم ندارد و بتسدا سیستم موردنیاز بازی را هم اکنون منتشر کرده است.
منبع
----------------------------------------------------------------------------
اولین بارمه بد ترجمه کردم ببخشید. :)