Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استودیو 343 از microtransaction و امکاناتش در عنوان Halo 5: Guardians می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Halo-5-Guardians.jpg]

امروز استودیو 343، سازنده عنوان انحصاری Halo 5: Guardians، جزئیات فراوانی را راجع به قابلیت microtransactions در این عنوان و مسائلی مربوط به این قابلیت، منتشر کرد. برای جزئیات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

استودیو 343 که وظیفه توسعه عنوان Halo 5: Guardians را بر عهده دارد، امروز با انتشار پستی در وبسایت این عنوان به مسایل مربوط به microtransactions پرداخته و در مورد هزینه آن‌ها در دنیای واقعی و اینکه با پرداخت مبالغ مختلف، می‌توان به چه میزان منبع داخل بازی دسترسی پیدا کرد، پرداخت.
با توجه به این اطلاعات، بسته‌های درخواستی در سه دسته: طلایی، نقره و برنز تقسیم می‌شوند. بسته برنز شامل یک آیتم REQ رایج و یکبار مصرف بوده و در صورتی که شما قبلا یک آیتم دائمی REQ را فعال نکرده باشید، یکی از این آیتم‌ها را نیز به شما خواهد داد. بسته نقره شامل چندین آیتم رایج یا نایاب REQ یکبار مصرف بعلاوه دو آیتم دائمي REQ خواهد بود. بسته طلایی نیز شامل تعداد فراوانی آیتم نایاب و افسانه‌ای REQ بوده و شامل دو آیتم دائمی REQ به صورت تضمین شده خواهد بود.
این بسته ها را می‌توان با پول داخل بازی که با نام امتیاز REQ شناخته می‌شود، خریداری کرده یا برای دسترسی سریع‌تر به آن‌ها از پول واقعی استفاده کرد. بسته برنز که ارزان‌ترین بسته نیز شناخته می‌شود، به قیمت 1250RP یا 1 دلار، بسته نقره به قیمت 5000RP یا 2 دلار و بسته طلایی به قیمت 10000RP یا 3 دلار به فروش خواهد رسید.
استودیو 343 اعلام کرد که انتظار می‌رود هر بازی‌باز به طور متوسط موفق به کسب 2000RP در هر Warzone بشود. همچنین شما می‌توانید بسته‌های REQ را با ارتقا دادن سطح اسپارتان خود، انجام Commendation ها یا با روش‌های دیگر، به دست آورید.
لازم به ذکر است، باندل The Warzone REQ نیز با نسخه limited و کلکسیونی بازی منتشر خواهد شد که این باندل شامل 14 بسته ویژه می‌باشد که در طول هفت هفته (هفته‌ای دوبار) منتشر می‌شوند. باندل ذکر شده به صورت جداگانه و با قیمت 25 دلار به فروش خواهد رسید.
همچنین افرادی که بازی را خریداری کنند یک باندل starting REQ دریافت خواهند کرد که شامل 54 کارت REQ و 7500 امتیاز REQ می‌باشد.
Halo 5: Guardians در تاریخ 27 اکتبر به طور انحصاری برای Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع