Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی فرنچایز معروف Friday the 13th به Kickstarter می‌رود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  friday_the_13th_KS-1.jpg]

با توجه به شواهد موجود، Jason Voorhees آنتاگونیست معروف و ترسناک فیلم Friday the 13th، کشته نشده و احتمالا تا الان در زیر دریاچه کریستال به خواب عمیقی فرو رفته بوده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

امروز استودیو Gun Media، بازی رایانه‌ای جدید خود را که در واقع اقتباسی از فیلم معروف Friday the 13th می‌باشد، در وبسایت Kickstarter منتشر کرد. در این عنوان شما میتوانید در دو نقش هیجان انگیز قرار گرفته و به بازی بپردازید: Jason Voorhees یا یکی از اعضای کمپ دریاچه کریستال. اگر شما نقش اول را انتخاب کنید، وظیفه سلاخی کردن مردم موجود در این کمپ را بر عهده دارید و اگر در نقش اعضای این کمپ قرار گیرید، بایستی تا صبح در این کمپ نفرین شده زنده بمانید.
عنوان Friday the 13th: The Game که در سبک سوم‌شخص در حال توسعه می‌باشد، یک عنوان چندنفره نامتقارن می‌باشد، به این صورت که در هر بازی 8 بازی‌باز حضور دارند و یکی از این افراد کنترل Jason Voorhees را برعهده گرفته و 7 نفر دیگر نقش اعضای کمپ را بازی می کنند.
محیط بازی به صورت نیمه باز بوده و در کمپ دریاچه کریستال در جریان می‌باشد. داستان بازی در حالت "دوربین های لرزان و ویدوئوهای کشف شده" نبوده و به طور زنده مسابقه خونین بقا را به نمایش خواهد گذاشت.
همان‌طور که قبلا نیز تایید شد، آقای Kane Hodder که نقش Jason Voorhees را در فیلم‌های 7 تا 10 فرنچایز ایفا کرده بود، در این عنوان نیز حضور دارد. جالب است بدانید آقای Hodder یک بدل‌کار حرفه‌ای، بازیگر و شکارچی روح (!) می‌باشد که حدود 20 سال در فرنچایز Friday the 13th حضور داشته است.
همچنین آقای Harry Manfredini که وظیفه آهنگسازی نسخه اول فیلم Friday the 13th و هشت فیلم دیگر در این فرنچایر را بر عهده داشته، در این بازی نیز حضور خواهد داشت.
در پایان نیز استاد سبک وحشت، آقای Sean S. Cunningham که وظیفه تولید و کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشته و خالق شخصیت Voorhees محسوب می‌شود و Tom Savini که گریم کننده ویژه فیلم های 1 تا 4 فرنچایز Friday the 13th بوده، وظیفه طراحی سکانس‌های کشتار و خشونت آمیز را برعهده دارد.
عنوان Friday the 13th: The Game تا 31 روز دیگر در Kickstarter حضور داشته و 616 حامی مبلغ 41,613 دلار از 700,000 دلار بودجه مورد نیاز برای ساخت بازی را پرداخت کرده‌اند.
این عنوان مراحل ساخت خود را توسط نسخه چهارم آنریل انجین و برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One پشت سر می‌گذارد.

منبع
نه
نه
نه
نه
نه
باورم نمیشه !
یعنی یکی از بزرگترین رویاهام داره به حقیقت میپیونده ؟ همچین چیزی مگه داریم مگه میشه ؟ یه نسخه ازش سال 1991 اومده بودا ولی تنها دلیلی که دارن روی این کار میکنن حضور جیسون تو دی ال سی کمبت ایکسه
من هر 12 قسمت از friday the 13th رو دیدم
فیلماش واقعا پتانسیل یه بازی عالی رو دارن
به شدت منتظرم  S0 (51)