Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: DICE توضیح می‌دهد که Star Wars: Battlefront یک شروع تازه برای استودیو است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Star Wars: Battlefront قطعا یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های امسال است و طرفداران بی‌شمار این سری و همچنین دیگر بازی‌بازان به‌شدت منتظر عرضه این بازی هستند. همانطور که می‌دانید بازی The Force Awakens از سری Star Wars قرار است تا در ماه دسامبر منتشر شود و امسال را یک سال جنگ ستاره‌ای کند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

رئیس استودیوی بزرگ DICE، آقای Patrick Bach به‌تازگی مصاحبه‌ای با مجله رسمی Xbox انجام داده و در مورد تاریخچه استودیوی DICE و چگونگی شروع ساخت Star Wars: Battlefront توسط این استودیو صحبت‌های جالبی کرده است. ایشان همچنین به رابطه Battlefield با Star Wars نیز اشاره کردند.
نقل‌قول:
شما می‌توانید Battlefield را با لباسی از جنس Star Wars بازی کنید که ایده کم خطری است. اگر هدف، پول درآوردن است این یک ایده مطمئن و هوشیارانه است. اما این یک ایده استراتژیک و با برنامه و برای طولانی مدت نیست. فکر کنید که پنج سال بعد چه می‌شود و چه چیزی از شما به جا می‌ماند؟ این که به‌جای مسئولیت ساخت یک بازی جدید، به‌دنبال سودجویی و استفاده از مزایا هستید. شما می‌خواهید دست به یک شروع تازه بزنید پس باید مسیر و مقصد حرکت خود را تغییر دهید. این دقیقا کاری است که ما انجام می‌دهیم. اولین فیلم سری Star Wars را به‌خاطر بیاورید. وقتی هم‌اکنون به آن اثر نگاه می‌کنید، می‌بینید که خیلی مطمئن‌تر بود اگر سازندگان یک چیز تکراری و جواب پس داده می‌ساختند، اما اگر این چنین می‌شد شما باز هم این داستان‌های فضایی را دوست داشتید؟
باید تا تعطیلات آخر سال منتظر ماند و دید که Star Wars: Battlefront چه عملکردی خواهد داشت. آیا DICE می‌توند موفقیتی بیشتر از سری بازی‌های Battlefield با Star Wars به‌دست آورد یا خیر؟
Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.