Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شما می‌توانید مرحله آخر Call of Duty: Black Ops III را از همان ابتدا تجربه کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی Treyarch چندی پیش اعلام کرده بود که بازی Call of Duty: Black Ops III در کنسول‌های نسل قبل، بخش تک نفره نخواهد داشت اما آن‌ها به‌تازگی اطلاعاتی جدیدی از بازی‌شان منتشر کرده‌اند. مانند این‌که امکان رد کردن مراحل و رسیدن به مرحله آخر بازی وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

کارگردان بخش داستانی و بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops III، آقای Jason Blundell، توضیح می‌‌دهد که چرا آن‌ها چنین آزادی عملی به بازی‌باز می‌دهند و به بازی‌بازان اجازه می‌دهند که مراحل اصلی داستانی را به دلخواه رد کنند.
نقل‌قول:
این قابلیت، به بازی‌بازان حس راحتی می‌دهد و آن‌ها حس می‌کنند که هرطور می‌خواهند، می‌توانند مراحل را به اتمام برسانند. سیستم رد کردن یکی یکی مرحله‌ها، یک سیستم قدیمی و پیش پا افتاده است که در گذشته از آن استفاده می‌کردیم. یک مرحله را تمام می‌کردی تا به مرحله دیگری می‌رسیدی.
بازی‌بازان این روز‌ها در کل، بزرگسال نیستند و این روز‌ها خیلی چیز‌ها برای رقابت وجود دارد. در واقع، این به عهده آن‌ها است که چگونه یک محصول را مصرف کنند. شاید آن‌ها بازی را تا مرحله ۲ بازی کنند و روز بعد از آن به دلیل کار، نتوانند ادامه بازی را تجربه کنند. آن موقع است که یکی از دوستان می‌گوید که” هی رفیق، مرحله ۴ فوق‌العاده است. حتما تجربه‌اش کن.” من خیلی راحت یک نگاه کوتاه به آن مرحله خواهم انداخت، بدون اینکه مراحل اولیه را تمام کنم. این واقعا عالی است و من فکر می‌کنم که همه‌چیز به انتخاب بازی‌بازان وابسته است.
آقای Blundell این را می‌داند که حتما بسیاری از بازی‌بازان، بسیاری از مراحل را برای رسیدن به مرحله آخر و دیدن پایان بازی، رد می‌کنند. اما به‌ نظر او، بخش داستانی بازی، چیزی فراتر از لحظه پایان بازی است.
نقل‌قول:
بله، ممکن است بازی‌بازان از همان اول، به مرحله آخر بازی جهش کنند. بسیار خوب، اما این بستگی به آن‌ها دارد.
آن راهی که طی می‌شود تا داستان تشکیل شود، بسیار مهم‌تر از لحظه پایانی بازی خواهد بود. من مطمئن هستم که محصولات رسانه‌ای دیگری مانند فیلم‌ها و کتاب‌ها هستند که شما می‌توانید از همان ابتدا، سکانس آخر یک فیلم یا صفحه آخر یک کتاب را ببینید اما وقتی از این رسانه‌ها لدت می‌برید که همه آن را تجربه کنید.
قضاوت کلی را به‌عهده شما می‌گذاریم.
Call of Duty: Black Ops III در تاریخ ۶ نوامبر سال جاری برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One ،PS3 و Xbox 360 منتشر می‌شود. نسخه‌های کنسول‌های نسل قبل، بخش داستانی ندارند و فقط از بخش چند نفره بهره‌مند هستند.


منبع: Dualshockers