Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: DICE مشکلات The Walker Assault Mode را در بازی نهایی حل می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Star_Wars_Battlefront__4-17_A-2040.0-760x428.jpg]
DICE قول داد که مشکل Walker Assault Mode را که به گفته طرفداران که بخش غیرمنصفانه‌ای بود را حل می‌کند.
اگر شما در نسخه بتا بازی Star Wars:BattleFront شرکت کرده‌‌اید، حتما می‌دانید که چقدر بخش The Walker Assault بازی نامتعادل بوده‌است. اگر شما به عنوان یک Rabel بازی کنید؛ شما همیشه بازنده خواهید بود. گروه The Imperials و AT-ATs همیشه برنده می‌شوند؛ مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد.
DICE از این مسائل آگاه است و قول داد که این مشکل در بازی نهایی حل خواهد شد؛ مدیر بخش انجمن بازی، آقای Mathew Everett در صفحه توییتر خود، توضیح داد که این مشکل مربوط به مسائل نامتعادل بودن نسخه بتا بازی است و در بازی نهایی حل خواهد شد.
طراح بخش چند نفره بازی؛ آقای Dennis Brännvall، توضیحات بیشتری در صفحه توییتر خود داد. او پاسخ داد که DICE به بازخوردهای طرفداران اهمیت می‌دهد و در بازی نهایی تغییراتی در بازی اعمال می‌شود؛ همچنین گفت که مشکل مربوط به بخش The Walker Assault هم حل خواهد شد و بازی بسیار متعادل می‌شود و بالاخره گروه Rabel می‌توانند پیروز میدان شوند.
لازم به ذکر است که تعداد افراد Rabel در بخش The Walker Assault Mode نسخه بتا بسیار کمتر از تعداد افراد Walker Assault است. گروه The Imperials ترکیبی از AT-ATs, AT-STs, TIE Fighters و چیزهای بیشتری که نمی‌توان آن‌ها را ذکر کرد هستند. این در صورتی است که اعضای Rabel فقط قادر به حمل X-Wings و A-Wings و مقدار کمی می‌توانند از Y-Wings کمک بگیرند که هیچ‌کدام این‌ها برای مقابله با Walker Assault در نسخه بتا تاثیر گذار نمی‌باشند. امیدواریم که DICE به قول خود وفادار بماند و در نسخه نهایی ما شاهد این مشکلات نباشیم.