Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه بتای Overwatch در ۲۷ اکتبر آغاز خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طرفداران شرکت بزرگ Blizzard قطعا منتظر بازی جدید این شرکت هستند. شرکت Blizzard مدتی است که برروی یک بازی جدید به‌نام Overwatch کار می‌کند و طرفداران Blizzard که قسمت سوم بازی‌ محبوب Diablo را با تمام محتوا‌های الحاقی پروپیمان‌اش به اتمام رسانده‌اند به‌شدت منتظر عرضه Overwatch؛ بازی جدید و مورد انتظار شرکت شرکت محبوب خود هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

شرکت Blizzard به‌تازگی اعلام کرده که نخسه بتای بازی Overwatch در روز ۲۷ اکتبر منتشر می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند آن‌ را تجربه کنند.
بازی Overwatch ابتدا در مراسم BlizzCon سال پیش و توسط Blizzard معرفی شد. سبک این بازی را می‌توان به‌نوعی، بین بازی Paladins شرکت Hi-Rez و بازی Battleborn شرکت Gearbox دانست. همانطور که گفته شد، نسخه بتای بازی Overwatch در روز ۲۷ اکتبر فعال می‌شود اما برای دسترسی به این نسخه بتا باید هرچه سریع‌تر ثبت نام کنید تا دعوت‌نامه نسخه بتا برایتان ارسال شود. برای ثبت‌نام می‌توانید وارد این لینک شوید. نسخه بتا Overwatch در آخر هفته‌ها برای افراد بشتری در دسترس خواهد بود. در واقع اولین بتای بازی به‌نوعی برای امتحان کردن سرورهای بازی فعال می‌شود تا بهبود‌های لازم در صورت نیاز انجام شود. امتحان اول سرور‌های این بازی در آخر همین هفته و بعد از Blizzcin انجام خواهد شد.
بازی Overwatch به‌صورت انحصاری برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

[تصویر:  overwatch_69e5c64b3120b89a60b7e52fe50dc5...50x122.jpg]



منبع: dualshockers
کد هم27  اکتبر فرستاده میشه>؟