Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کار Nolan North در بخش Motion Capture عنوان Uncharted 4: A Thief’s End به‌پایان رسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
روزها در حال سپری شدن هستند و هر روز به انتشار بازی به‌شدت مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End نزدیک‌تر می‌شویم. استودیوی ناتی داگ در این روزها بسیار مشغول است و در حال به اتمام رساندن بخش‌های کلی و اصلی بازی می‌باشد. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

امروز مشخص شد که کار Motion Capture یا ضبط حرکات بازی توسط Nolan North مشهور در عنوان Uncharted 4: A Thief’s End به‌پایان رسید. این خبر را کارگردان این بازی، آقای Neil Druckmann، امروز در حساب توییتر خود اعلام کردند.
نقل‌قول:
کار ضبط حرکات بدن شخصیت Nathan Drake انجام شد. به Nolan North ادای احترام کنید. او لیاقت این را دارد.
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) October 17, 2015
قطعا شما نیز مانند من منتظر هستید که نتیجه کار آقای North را هر چه زودتر ببینید.
این آخرین بار است که آقای Nolan North در نقش شخصیت محبوب Nathan Drake ایفای نقش می‌کند(هم به‌صورت صداگذاری و هم به‌صورت حرکات Motion Capture) و به‌احتمال زیاد، Uncharted 4: A Thief’s End، آخرین نسخه از سری بازی‌های محبوب Uncharted باشد. حتی اگر قرار باشد باز هم Uncharted ببینینم، شخصت اصلی آن قطعا Nathan Drake نخواهد بود. این جالب خواهد بود که در نسخه‌های بعدی Uncharted از Nathan Drake به‌عنوان یک شخصیت تاریخی و اسطوره‌ای یاد شود، همان‌گونه که از Ser Francis Drake (جد Nathan) در سری اصلی یاد می‌شود. اما ما سر فرانسیس را نمی‌شناسیم و با او خاطره‌ای نداریم، در حالی که با Nathan به وفور خاطره داریم. در هر صورت باید خداحافظی‌هایمان را با این شخصیت محبوب انجام دهیم.
 
[تصویر:  uncharted_4__a_thief_s_end_wallpaper_by_...50x141.jpg]


منبع:dualshockers