Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کنترلر Steam و Steam Link با Mac سازگار نیستند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  steam.jpg]

با وجود اینکه چند وقتی می‌شود Steam Machineهای کمپانی خلاق Valve در حال خارج شدن از مرکز توجه جامعه بازی‌بازان می‌باشند، کنترلر Steam و Steam Link در حال تبدیل شدن به یک ابزار بسیار کاربردی برای جامعه PC بازان می‌شوند. متاسفانه اگر شما نیز از دارندگان Mac می‌باشید، خبر ناامید کننده‌ای را برای شما داریم. Steam Link و کنترلر Steam با این پلتفرم به هیچ عنوان سازگار نبوده و حتی اگر نرم‌افزار Steam را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید، قادر به استفاده از این دو، نخواهید بود. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

این مشکل از آنجایی نشات می‌گیرد که کنترلر Steam از قابلیت شبیه‌سازی کنترلر پشتیبانی نمی‌کند. البته مشکل Steam Link مربوط به این دستگاه نمی‌شود و علت عدم کار کردن آن در پلتفرم Mac، عدم اجازه سیستم عامل به Steam Link جهت استریم است. Valve نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد که این مشکلات موقتی و زود گذر بوده و امیدوار است که به زودی برطرف شوند.
برای جبران مشکل به وجود آمده، کمپانی Valve حرکت بسیار خوبی را انتخاب کرده و به تمامی افرادی که کنترلر و Steam Link را پیش خرید کرده اند، یک عدد Valve Complete Pack را به رایگان هدیه می‌دهد. جالب است بدانید اگر شما از دارندگان Mac باشید، میتوانید محصولات ذکر شده را پس داده و همچنان هدیه خود را نگه دارید!
لازم به ذکر است، سخت افزارهای Steam در سال جاری میلادی به خرده فروشی‌های سرتاسر جهان عرضه خواهند شد.

منبع
خودم از کاربران شبکه Steam هستم.با اینکه خیلی اونجام ولی بازم اینو دقت نکرده بودم, از خبرتون ممنون.و عجب خوش شانسی نصیب این دسته از افراد شده, یک "Valve Complete Pack" رایگان, از این بهترم میشه؟