Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فعلا سراغ نسخه ی PC عنوان Resident Evil 6 را نگیرید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مطمئنا یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین عناوین امسال بازی Resident Evil 6 خواهد بود که در هر پلتفرمی شیفتگانی داره.اما دوستان PC باز باید مدت زمان طولانی تری رو برای بازی کردن این عنوان صبرکنند و Capcom هم طی اطلاعیه ای اعلام کرد فعلا هیچ اخباری را از این نسخه مخابره نخواهیم کرد.


آقای Svensson رئیس بخش آمریکایی شرکت Capcom در تالار Capcom Unity Froum به این نکته اشاره کرد استارت مراحل ساخت این بازی برای PC هنوز به طور کامل زده نشده و ما تمرکزمان برای تکمیل کردن نسخه های کنسولی و گرفتن تاییدیه از شرکت های first party برای استفاده از کدهای کنسولی بودیم.



همچنین وی در مورد تیمی که وظیفه ی پورت و ساخت نسخه ی PC را دارند افزود :


این گروه کوچک است ولی به اندازه ای هستند تا پروژه ی Resident Evil 6 PC را پیش ببرند.این گروه با آن چیزی که در نظر داشتیم متفاوت است و همین سبب میشود مقداری کار بر روی این نسخه بیشتر از قبل شود.ولی چیزی که میتوانیم ازش اطمینان خاطر داشته باشیم آن است که این گروه کارشان را بهتر میدانند و بهترین پورت را عرضه خواهند کرد.

آقای Svensson در مورد درس هایی که Capcom در پورت کردن بازی های Capcom این قول را به هواداران داده که به هیچ وجه اشتباهات گذشته مانند پورت ضعیف نسخه ی PC عنوان Resident Evil 4 تکرار نحواهد شد و محصولی قدرتمند را شاهد خواهید بود.

عنوان Resident Evil 6 برای دو کنسول PlayStation 3 و Xbox360 در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.
بهتر اصلا بازیه قشنگی نیست
حیف شد حداقل توی مهر بازی می کردیم درس ها هم سبک تر بود.Confused41:Confused41:Confused41:
واقعا خسته نباشند؟ پس چه ..... داشتن میکردن تو این مدت؟ :Rage::Rage:
(09-20-2012, 12:13 PM)RANDY نوشته است: [ -> ]بهتر اصلا بازیه قشنگی نیست
اره بابا 5ش رو بازی کردم اصلا اصلا قشنگ نبود.