Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: SEGA: امکان انتشار دوباره نسخه‌های اول و دوم Shenmue وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چندی پیش بود که کمپانی SEGA بازی Shenmue 3 معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا نسخه‌های اول و دوم را نیز برای طرفداران بازسازی کرده و دوباره منتشر کند. با ادامه خبر همراه باشید.

پس از معرفی Shenmue 3 و نیز درخشش ابن بازی در Kickstarter و استقبال خوب طرفداران، به نظر می‌رسد SEGA به این فکر افتاده است کهنسخه‌های اول و دوم این عنوان را بازسازی کرده و دوباره این فرنچایز را وارد بازار فروش کند.
Jon Rooke ،مدیر فروش SEGA در اروپا، توضیح می‌دهد:

نقل‌قول:
ما می‌خواهیم نوآوری داشته باشیم و به سوی تلفن‌های همراه هوشمند و واقعیت مجازی نیز حرکت کنیم؛ اما، هدف اصلی ما این است که این فرنچایز را به ریشه‌ و اصلش بازگردانیم.
به نظر من هیاهویی که پس از معرفی Shenmue 3 رخ داد، نشان دهنده آن بود که بازی‌بازان از آنچه ما برجای گداشته‌ایم و به نوعی میراث ما محسوب می‌‎شوند بسیار را‌ضی هستند.

وی همچنین در وبسایت SEGA افزود که باید دوباره نگاهی به گدشته این سری و انتشار دوباره آن بیندازیم.

نقل‌قول:
ما می‌خواهیم در طول سال‌های آینده اخبار هیجان‌انگیز و جدابی را در مورد بازی‌ها و نیز فروش آن‌ها ارائه دهیم تا بازی‌بازان به یاد آورند که چرا با کمپانی SEGA عجین شده اند.

Shenmue 3 به‌تازگی معرفی شده است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست؛ اما، اینکه SEGA به بازسازی نسخه‌های قبلی این فرنچایز روی‌آورده است، می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این سری باشد.

منبع : vg247
اینا ورداشتن با بوده ای در قالب 7 میلیون دلار با گرافیک نسل 5 یه فرنچایز قدیمی رو نسخه سومشو ساختن ! و بعدش میگن احتمال داره ریبوت 1و 2 رو بدیم ؟ آخه مرد مومن همین که میبینی این همه بودجه واست جمع شده یعنی اینکه ملت بازی رو میخوان و... ژاپنی ان دیگه