Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rise of the Tomb Raider :Microsoft می‌تواند به تنهایی مقابل Fallout 4 ایستادگی کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کم کم داریم به اواخر سال میلادی و به نوعی به بهشت بازی‌بازان نزدیک می‌شویم.اگر نگاهی به بازی‌های انتشاری در چند هفته آینده بیندازید متوجه می‌شوید که هرکدام از آن‌ها خود فرنچایزی پرطرفدار هستند که سخت می‌شود بهترین را از میانشان برگزید. با ادامه خبر همراه باشید.

Rise of the Tomb Raider، Fallout 4، Call of Duty: Black Ops III و Halo 5:Guardians تنها تعدادی از این بازی‌هایی هستند که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شوند و بدون هیچ اغراقی همگی رقیبانی سرسخت برای یکدیگر هستند و برنده‌ی این رقابت را شما بازی‌بازان نعیین می‌کنید.
همانطوریکه اشاره شد، Rise of the Tomb Raider یکی از بازی‌های است که تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی برای کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد. عنوانی که ارچه بسیار بزرگ و موردانتظار است؛ اما، به نظر می‌رسد که در برابر فرنچایزهای قدرتمند دیگری همچون Fallout 4 از محبوبیت کمتری برخوردار باشد. این موضوع وقتی اهمیت می‌یابد که هر دو بازی Fallout 4 و Rise of the Tomb Raider در یک روز منتشر خواهند شد؛ اما، با این وجود، کمپانی مایکروسافت از موفقیت بازی خود اطمینان دارد.
Aaron Greenberg مدیر بخش فروش و بازاریابی اکس‌باکس توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
   رقابت بدین معناست که شما مجبورید به جدول انتشار بازی‌ها چشم بدوزید و در عین حال در انتشار بازی عجله نکنید تا بهترین کیفیت را ارائه دهید. این موضوع همیشه در الویت قرار دارد.
چیزی که در انتشار بازی Rise of the Tomb Raider ما را به چالش کشیده است، این است که اگر ما بازی را یک هفته دیرتر منتشر کنیم، با Star Wars Battlefront روبرو می‌شویم و اگر بازی را یک هفته زودتر منتشر کنیم، با Call of Duty Black Ops 3 مواجه می‌شویم و همچنین اگر بازی را دو هفته زودتر منتشر کنیم، باید با Halo 5:Guardians رقابت کنیم.
شاید بگویید که بهتر است در چنین شرایطی بازی را با چند هفته تاخیر منتشر کنیم؛ اما، پس از انتشار چنین عناوین بزرگی دیگر پولی در جیب خریدار باقی نمی‌ماند که Rise of the Tomb Raider را هم بتواند بخرد. پس با این اوصاف بهترین کار برای ما این بود که همزمان با Fallout 4 دست به انتشار Rise of the Tomb Raider بزنیم. این کار حداقل بهتر از مواجهه با Star Wars Battlefront یا Call of Duty Black Ops 3 است. با توجه به پلتفرم‌هایی که Fallout 4 روی آن منتشر می‌شود، می‌توان گفت که این بازی نمی‌تواند رقیبی جدی برای ما باشد. در هر حال ما می‌پذیریم که هر دوی این عناوین رقیبانی بزرگ برای یکدیگرند.
Fallout 4 سه شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۹ آبان) برای کنسول‌های PS4 و اکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. Rise of the Tomb Raider نیز دقیقا در همین روز منتشر خواهد شد، با این تفاوت که این بازی قرار است تنها روی کنسول‌های اکس‌باکس وان و اکس‌باکس ۳۶۰ انتشار می‌یابد. لازم به ذکر است که Rise of the Tomb Raider در اوایل سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و در اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.


منبع : vg247