Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Halo 5: Guardians :343Industries بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین نسخه از سری Halo است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تنها چند ساعت مانده به انتشار مورد انتظارترین بازی امسال برای دارندگان کنسول اکس‎باکس‎وان و با وجود نمراتی که بازی از نقدهای مختلف دریافت کرد به نظر می‌رسد که استودیوی ۳۴۳Industries از همین حالا موفقیت خود را اذعان کرده است. با ادامه خبر همراه باشید.

پس از انتشار Halo 5: Guardians و دریافت نمرات نسبتا خوب از منتقدان به نظر می‌رسد، استودیوی ۳۴۳Industries از متای بدست آمده تا این لحظه راضی است. امروز این استودیو در صفحه شخصی خود پستی را قرار داد که شما را با زحمات و تلاش‌های سازندگان بازی در طول این مدت آشنا می‌سازد. البته این استودیو تصریح کرد که هدف از قراردادن این پست نشان دادن نحوه کار است که چقدر گیج‌کننده و سخت بود.
Halo 5: Guardians بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین نسخه از سری Halo است.
این نوشته‌ای بود که ۳۴۳Industries چندی پیش منتشر کرد و نمایش بازی در چند روز گدشته نشان می‌دهد که همه این تلاش‌ها ارزشمند بوده است. خانم Bonnie Ross ،رییس استودیوی ۳۴۳Industries، که با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، حضورش در شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شد با نوشتن جمله بالا سعی داشت تا هیجان دست‌اندرکاران را در هنگام ساخت این پروژه خاص نشان دهد.
خانم Bonnie Ross توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
وقتی که دیروز با یک شامپاین (که البته الان تمام شده است) وارد اتاق گفتگوی استودیو شدم، Josh با کارکنان تیم و سازندگان در حال صحبت بود؛ Frank در مورد تیم سازنده این فرنچایز و داستانی که به بازی تنیده شده و ابزارهای داخل بازی و ارتباطاتش با اعضای تیم صحبت می‌کرد و Kiki هم در مورد سری Halo، اهدافی که با Halo 5 به دنبالش بودیم، ویژگی‌های Spartan Companies جدید در حال گفتگو بود. در این لحظه بود که احساس کرد چشمانم پر از اشک شده است.
اگر شما هم جای Bonnie Ross بودید، احتمالا این حس به شما القا می‌شد؛ چرا که Halo 5: Guardians از جمله بازی‌هایی است که می‌تواند نقشی محوری در برنامه‌ریزی‌های کنسول Xbox One داشته باشد.
Halo 5: Guardians امشب برای کنسول اکس‎باکس‎وان منتشر خواهد شد.