Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Microsoft انتظار دارد که بسیاری از دارندگان کنسول Xbox 360 به نسل هشتم مهاجرت کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Xbox-One1-620x349.jpg]
طبق پیش بینی‌های شرکت Microsoft موج جدیدی از علاقه‌مندان به بازی، کنسول Xbox One را به‌دلیل ویژگی Backwards Compatibility انتخاب خواهند کرد. در ادامه با سایت تحلیلی، خبری گیمفا همراه باشید.
با عرضه ویژگی Backwards Compatibility در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) شرکت Microsoft انتظار یک “مهاجرت گستره” از بازی‌بازان و دارندگان کنسول Xbox 360 را دارد که Xbox One را به عنوان کنسول نسل آینده خود انتخاب کنند. طبق صحبت‌های آقا Aaron Greenberg بسیاری از دارندگان کنسول Xbox 360 منتظر یک دلیل منطقی برای تعویض کنسول خود هستند، ایشان در این خصوص می‌گویند:
نقل‌قول:
ده‌ها میلیون نفر از افراد هنوز هم بر روی کنسول Xbox 360 به انجام بازی می‌پردازند و منتظر یک دلیل منطقی و زمان مناسب هستند تا به سمت کنسول Xbox One بروند. به هرحال آن‌ها منتظر اولین نسخه از عنوان Halo در نسل آینده یا یک دلیل مناسب مانند ویژگی Backwards Compatibility بودند و ما تمامی موارد را فراهم کرده‌ و مطمئن هستیم که در فصل تعطیلات شاهد یک مهاجرت عظیم باشیم.
شرکت Microsoft این قول را داده است که در زمان عرضه ویژگی Backwards Compatibility بیش از ۱۰۰ بازی برای انجام در دسترس است حتی لیستی از این عناوین نیز منتشر شده است که روز به روز به تعداد عناوین آن افزوده می‌شود.
نقل‌قول:
در زمینه استودیوهای First-Party و محتویاتی که توسط خودمان تولید می‌شود این قول را می‌دهیم که بهترین Lineup از عناوین انحصاری مختلف را برای بازیبازان فراهم آوریم. در زمینه استودیو‌های Third-Party نیز برنامه‌های بسیار خاص و ویژه داریم، ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا از محدودیت‌ها موجود بر سر راه این سازندگان بستانیم و امیدواریم آنان نیز با ما همکاری ویژه‌ای را آغاز کنند.
طبق صحبت‌های Aaron Greenberg به زودی شاهد آینده بسیار درخشان برای کنسول نسل هشتمی Xbox One هستیم.