Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش کلی مجسمه‌های Amiibo مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سال پیش بود که شرکت بزرگ نینتندو یکی از خلاقانه‌ترین محصولات خود را ارائه کرد؛ مجسمه‌هایی بسیار زیبا از شخصیت‌های مختلف بازی‌های نینتندو که به‌صورت هوشمند، وارد بازی شما در کنسول Wii U می‌شدند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

همانطور که گفته شد، سال پیش بود که مجسمه‌های هوشمند Amiibo منتشر شدند و در حالی که نسبت به پتانسیل‌شان، از آن‌ها در بازی‌ها به‌خوبی استفاده نشد؛ اما به‌فروش خوبی دست یافتند. در جلسه عمومی دیروز شرکت نینتندو، بخش زیادی از زمان این جلسه به بررسی عملکرد و فروش مجسمه‌های Amiibo در سالی که گذشت اختصاص یافت. مجسمه‌های Amiibo از زمان عرضه(اواخر سال گذشته) تا به امروز، مبلغ ۲۱٫۱۰ میلیون واحد فروش داشته‌اند(مقدار عرضه شده از شرکت) . نکته قابل توجه این‌جا‌ است که فروش Amiibo در منطقه آمریکای شمالی رو به افزایش است.
در تصویر زیر، مناطقی که در آن‌ها بیشترین عرضه Amiibo صورت گرفته است را مشاهده می‌کنید:

[تصویر:  HTIv4Er.jpg]

همچنین شرکت نینتندو، آمار بازی‌های مبنی بر Amiibo که بیشترین فروش را داشته‌اند را نیز منتشر کرده است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

[تصویر:  ctbaCN4.jpg]
در مجموع می‌توان گفت که مجسمه‌های Amiibo عملکرد خوبی داشته‌اند و ایده موفقی از سوی نینتندو بوده‌اند. نظرات خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید.