Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Troy Baker: آنچارتد 4 بهترین در سری خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  uncharted-4-does-the-uncharted-collectio...60x428.jpg]

PlayStation France، فرصتی را برای مصاحبه با Nolan North و Troy Baker در رابطه با روند کار و نظر آن‌ها راجب  Uncharted 4: A Thief’s End داشته است.

همان‌طور که می‌دانید، Nolan North در نقش شخصیت اصلی باری، یعنی Nathan Drake و Troy Baker در نقش شخصیت جدیدی در سری که می‌توان گفت برادر شخصیت اصلی سری می‌باشد، است.

نزدیک به پایان مصاحبه، آقای Baker گفت که آنچارتد 4 " بزرگ‌ترین و بهترین" در سری خواهد بود. او همچنین پیش‌بینی کرد که این بازی می‌تواند تبدیل به یکی از برترین بازی‌های سال 2016 شود.

پیش از آن در مصاحبه، Baker درباره شخصیتی که نقش او را بر عهده دارد صحبت بیشتری کرد. او گفت که بازی به شما توضیح می‌دهد که Sam در تمام این مدت کجا بود و چرا تا به‌حال، وارد زندگی Nathan نشده و ما او را ندیده‌ایم. این‌طور که به‌نظر می‌آید، این دو برادر حدود 15 سال از هم دور بوده و یک‌دیگر را ندیده بودند.

او همچنین ذکر کرد که این بازی می‌خواهد شما را به عقب بازگردانده و در بین داستان شماره‌های دو و سه سری جریان دارد. او گفت که Sam و Nathan هر دو قبل از اینکه Sulley وارد زندگی Nathan شود، در خیابان‌ها گشت می‌زدند.

Playstation France از آن‌ها خواست که صحنه‌های موردعلاقه خود را در کل سری Uncharted بیان کنند که Nolan نتوانست جوابی را برای این سوال پیدا کند؛ اما Baker گفت که از اولین صحنه در اوایل بازی Uncharted 2 زمانی که شما تحت تعقیب یک کامیون بودید، بهترین در سری، از نظر او بود.

Baker گفت که داستان Uncharted 4: A Thief’s  End بسیار عظیم خواهد بود و بازی‌بازان نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که در طول داستان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. او همچنین ذکر کرد که افراد ناتی‌داگ، وقت و زمان بیشتری را برای این عنوان از هر بازی دیگری حتی The Last of Us صرف کرده‌اند.

Norh گفت که کار کردن برروی این بازی، مانند انجام کار در یک تئاتر است و این‌‌ها همه به‌لطف صحنه‌ها و لحظات زیبایی بود که ما در حین کار برای این عنوان گذاراندیم. کار من بیشتر از انجام صداگذاری بود.

چیزی که جالب است بدانید این است که North گفت که خود او عنوان Uncharted را بسیار بد بازی می‌کند؛ اما Baker بسیار برای انجام عنوان Uncharted 4: A Thief’s  End هیجان زده است و طبق بیانیه‌ای گفت که این عنوان قطعا بهترین در سری خواهد بود و در آن هیچ شکی نیست.

جناب بیکر بگن فوق العادست پس فوق العادست :heart:
هیچ حرفی نیست
من که هیچ شکی ندارم از اون هم بهتر میشه 
مثل اینکه حتی از تلو هم بیشتر روش کار کردن 
من مرحله ی هواپیما رو از همشون بیشتر دوست دارم