Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Warner Bros قول بازپرداخت کامل خریداران نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight را می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جریان‌ نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight به‌مانند یک کابوس شده است و RockSteady با وجود کار بسیار و رفع مشکلات بی‌پایان، هنوز موفق به درآوردن یک نسخه بی‌ایراد از نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight نشده است. طرفداران امیدوار بودند تا با انتشار به‌روزرسانی بزرگ این عنوان، مشکلات به‌کل، حل شوند و بتوانند به راحتی به بازی بپردازند، اما اینگونه نشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

به‌تازگی، در یک به‌روزرسانی در صفحه استیم بازی Batman: Arkham Knight، آقای Yorick از شرکت Warner Bros از بازی‌بازان بابت رفع نشدن کامل مشکلات و عرضه نکردن نسخه بی‌نقص عذرخواهی کرده و به آن‌ها پیشنهادی از طرف Warner Bros داده است؛ بازی‌بازان می‌توانند پول خود که برای خرید نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight پرداخت کرده بودند را تا پایان سال جاری پس بگیرند.
نقل‌قول:
برای کسانی که بازی را دارند و منتظر رفع مشکلات هستند، باید بگوییم که ما هنوز در حال رفع ایراد‌ها و مشکلات بازی هستیم. پس مشکلات را به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم و درباره‌ ایراد‌هایی که نمی‌توانیم رفع کنیم، با شما صحبت کنیم.
اگر از نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight نا امید شده‌اید و می‌خواهید به سراغ نسخه‌های کنسولی بروید، الان وقت این کار است. می‌توانید درخواست بازپرداخت خود را به Warner Bros ارائه دهید و آن‌ها تا آخر سال، پول شما را برمی‌گرانند. Season pass‌ها و بازی اصلی با هم بازپرداخت می‌شوند و امکان بازپرداخت جداگانه آن‌ها وجود ندارد.
[تصویر:  Batman-Arkham-Knight-2014-Latest-Wallpaper-250x141.jpg]



منبع:dualshockers
اقا منم پولما می خوام رد کن بیاد  :D
میگم 15 تومنی که دادن کرکیشو خریدمو میتونم ازشون پس بگیرم آیا ؟  S0 (83)
(11-01-2015, 10:04 PM)BadBoy4Ever نوشته است: [ -> ]میگم 15 تومنی که دادن کرکیشو خریدمو میتونم ازشون پس بگیرم آیا ؟  S0 (83)
آره برو بازی رو بکوب تو صورتشون اونا هم بهت 15 تومن ناقابل تحویل میدن  S0 (42)
(11-01-2015, 10:11 PM)Dead ■ Man نوشته است: [ -> ]
(11-01-2015, 10:04 PM)BadBoy4Ever نوشته است: [ -> ]میگم 15 تومنی که دادن کرکیشو خریدمو میتونم ازشون پس بگیرم آیا ؟  S0 (83)
آره برو بازی رو بکوب تو صورتشون اونا هم بهت 15 تومن ناقابل تحویل میدن  S0 (42)
یدونه هم پکیچ کامل بازی ها استدیو شون رو بهت همراش هدیه میدن Eee 
ولی این "برادران خبیث" خیلی پول پرستن،خدا میدونه کدوم ننـه بابایی این دوتا برادر الاغ رو تحویل اجتماع دادن Eee
این همه صبر کردیم همچین افتضاحی رو تحویلمون دادن S0 (43)