Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Shuhei Yoshida دلیل غیبت بازی The Last Guardian در مراسم‌ها را توضیح می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از معرفی اولیه The Last Guardian در سال ۲۰۰۹، مدت زیادی چیزی از این بازی ندیدیم و نشنیدیم تا اینکه در E3 امسال بود که سونی یک نمایش درست و حسابی به بازی‌بازان نشان داد و به‌نوعی ثابت کرد که این بازی نمرده است. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

به تازگی آقای Shuhei Yoshida، مدیر کل استودیو‌های سونی، درباره عدم حضور The Last Guardian در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها توضیحاتی را ارائه داده است. یوشیدا توضیح داده که به دلیل تمرکز بسیار زیاد سونی روی داستان و روایت بازی The Last Guardian، نمی‌توانند مقدار زیادی از بازی را نمایش دهند و در هر لحظه، خطر لو رفتن داستان وجود دارد.
نقل‌قول:
فرآیند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود، اما به‌دلیل لو نرفتن داستان بازی، نمی‌توانیم چیز زیادی از بازی را نمایش دهیم. ما می‌خواستیم که نشان دهیم که بازی، روند ساخت خود را طی می‌کند و اتفاقی مبنی بر لغو شدن این بازی رخ نداده است. اینگونه نیست که تا موقع عرضه بازی، چیزی از آن را نشان ندهیم، اما باید سعی کنیم تا نمایش‌هایمان از The Last Guardian را محدود کنیم.
پس از نمایش The Last Guardian در E3 امسال، این بازی در نمایشگاه‌های  Tokyo Game Show ،Gamescom 2015 و نمایشگاه Paris Games Week اخیر، نمایشی نداشته است. به‌هر حال باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
The Last Guardian به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد البته اگر با تاخیری مواجه نشود.

[تصویر:  The-Last-Guardian-PS4-250x141.jpg]



منبع:dualshockers