Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کنترلر Xbox One Elite در بیشتر خرده‌ فروشی‌ها فروخته می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کنترلر Elite کنسول Xbox One در اولین نمایش خود همه را مسحور کرد. قدرت و قابلیتی که این کنسول به بازی‌باز می‌دهد، شاید آن را به بهترین کنترلر در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی بدل کند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

اگر قصد خرید کنترلر Elite کنسول Xbox Oneرا در آینده نزدیک دارید، باید به شما بگوییم که ممکن است حدود یک ماه با مشکل دسترسی به لوازم جانبی این کنترلر را داشته باشید. آقای Larry Hryb از شرکت مایکروسافت در این باره در حساب توییتر گفت:
نقل‌قول:
چند سوال راجع به قابلیت دسترسی کنترلر Elite مشاهده کردم و باید بگویم که این کنترلر‌ها در بیشتر خرده فروشی‌های سراسر جهان به فروش می‌رسند
— Larry Hryb (@majornelson) November 2, 2015
در هر هفته، کنترلر‌های Elite به خرده فروشی‌ها عرضه می‌شوند اما از نظر لوازم جانبی شاید تا اوایل ماه دسامبر محدودیت وجود داشته باشد.
— Larry Hryb (@majornelson) November 2, 2015
با وجود قیمت ۱۵۰ دلاری کنترلر‌های Elite کنسول Xbox One، جالب خواهد بود که ببینیم به فروش زیادی دست پیدا کنند. قطعا مایکروسافت امتحان خود در طراحی کنترلر را پس داده و کنترلر Elite قطعا فوق‌العاده است اما باید ببینیم که می‌تواند از نظر تجاری موفق باشد یا خیر. مایکروسافت که خیلی مطمئن است.
[تصویر:  Xbox_Elite_Controller_620-ds1-670x463-co...50x173.png]


منبع:dualshockers