Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کونامی تعطیلی استودیو لوس‌آنجلس Kojima Productions را تایید کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در چند مدت اخیر، شاهد نشر شایعاتی مبنی بر تعطیلی استودیوی پر سابقه و قدیمی Kojima Productions به دست شرکت کونامی بودیم، اما هیچ خبری بدتر از این نیست که کونامی، خود این مساله را تایید کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

استودیو Kojima Productions در این اواخر، به Konami Los Angeles Studios تغییر نام داده بود و عمده تمرکز خود را روی توسعه و گسترش Metal Gear Online گذاشته بود. کونامی امروز تایید کرد که این استودیو رسما تعطیل شده است و دیگر وجود ندارد.

نقل‌قول:
کونامی تصمیم گرفته که استودیوی لوس‌آنجلس خود را تعطیل کند تا روندهای ساخت و توسعه بازی‌ها به یک واحد متمرکز و یکپارچه تبدیل شود. این مجموعه به روند توسعه متال‌ گیر‌های اخیر کمک می‌کند. کونامی همچنان به پشتیبانی خود از عناوین متال گیر ادامه می‌دهد که شامل آخرین نسخه عرضه شده، یعنی Metal Gear Solid ۵: The Phanton Pain و Metal Gear Online می‌شود. Metal Gear Online همچنان برای عرضه برروی استیم در ماه ژانویه ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است

همیشه شنیدن چنین خبرهایی ناراحت کننده است. امیدواریم کارکنان سابق Kojima Productions بتوانند از استعداد خود در ساخت بازی‌های ویدیویی، در استودیویی جدید، استفاده کنند. سرنوشت کوجیما نیز هنوز قطعا مشخص نیست. در کل در چند وقت اخیر، وضعیت کونامی پیچیده شده است.




منبع: dualshockers