Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ما می‌خواهیم هر چیزی را درون بازی به رایگان در اختیارتان بگذاریم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از انتشار بازی Need For Speed و نمرات منتقدین، برخی از بازی‌بازان این عنوان را از همین الان شکست خورده تلقی می‌کنند؛ اما صبر کنید. گوست‌گیمز هنوز می‌تواند شما را به‌سوی خرید بازی سوق دهد. با ادامه خبر همراه باشید.

در حالی شاید بسیاری از شما از خرید Need for Speed صرف‌نظر کرده باشید، به‌تازگی گوست‌گیمز اطلاعاتی در مورد بسته‌های الحاقی منتشر کرده است که شاید نظر شما را در مورد خرید این عنوان تغییر دهد.
بازی‎بازان Need for Speed می‌توانند کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی، محتویات اضافی را که برای بازی منتشر خواهد شد، بارگیری کنند. روشی جدید که به نظر می‌رسد جایگزینی مناسب برای بسته‌های الحاقی پولی باشد و نیز به نوعی بازی‌بازان را به خرید عنوان Need for Speed مجاب کند.
کریگ سالیوان، کارگردان هنری بازی، توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
«صادقانه می‌گویم که ما هیچ برنامه‌ای برای دریافت پول از طریق انتشار محتویات اضافی برای بازی نداریم. ما قصد داریم هر چیزی را درون بازی به رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار دهیم. من این طرح را کاملا برای آنچه در هفته‌ها و ماه‌های آینده رخ می‌دهد، بررسی کرده‌ام و اطمینان می‌دهم که نیاز به پرداخت هیچ پولی ندارید. در واقع ما در Need for Speed به دنبال هیچ معامله‌ای با شما نیستیم. همه محتویات اضافی که در آینده منتشر خواهند شد (انتشار بسته‌های الحاقی که تعداد کمی هم ندارند، به‌زودی آغاز می‌شود) بصورت رایگان خواهد بود و این به‌خاطر این است که شما بازی‌بازان شایسته آن هستید.»
البته بازی‌هایی همچون Payday 2 نیز در ابتدا چنین بوده‌اند، اما پس از مدتی شروع به پولی کردن بسته‌های الحاقی کردند؛ اما، به نظر می‌رسد که طرح استودیو گوست‌گیمز، یک طرح طولانی مدت خواهد بود.
وی افزود:
نقل‌قول:
البته شما هرگز نمی‌توانید قاطعانه بگویید نه. ممکن است انتشار بسته الحاقی برای Need for Speed بیش از ۱۰ سال ادامه یابد و من واقعا نمی‌توانم آنچه را که در این مدت اتفاق خواهد افتاد، دقیقا پیش بینی کنم.
عنوان Need for Speed هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان در دسترس است. نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی در بهار سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد.

منبع : vg247