Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: EA از فروش بسته‌های الحاقی دوبرابر بیشتر از فروش خود بازی‌ها سود می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسته‌های الحاقی از زمانی که وارد بازی‌ها شده اند به نظر می‌رسد پول فراوانی را به کمپانی‌های بازی‌سازی هدیه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان کمپانی EA را نام برد. با ادامه خبر همراه باشید.

بسته‌های الحاقی یا همان DLC ها در واقع نوعی محتوای اضافی هستند که مدتی پس از انتشار یک بازی برای آن‌ها عرضه می‌شوند تا داستان جدید و موارد دیگری را به بازی اضافه کنند. اما همین بسته‌های الحاقی به مرور زمان به مانند سرطانی در همه بازی‌ها رسوخ کرده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به سودی که برای کمپانی‌های بازی‌سازی دارند، نباید انتظار داشت که به این زودی‌ها پایان یابند.
با توجه به آخرین آمار مالی کمپانی EA، این کمپانی ۱۹۵ میلیون دلار با فروختن بسته‌های الحاقی تا نیمه سال ۲۰۱۶ میلادی بدست خواهد آورد. در حالی‌که رقم بدست آمده از فروش خود بازی‌ها در همین بازه زمانی تنها ۸۹ میلیون دلار خواهد بود. بله درست شنیدید؛ در واقع کمپانی EA از بسته‌های الحاقی دو برابر بیشتر از فروش خود بازی‌ها پول بدست آورده است.
[url=https://gamefa.com/go.php?https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/11/dasdasdas-e1446397614261.jpg][/url]
[تصویر:  dasdasdas-e1446397614261.jpg]
در این هنگام، موضوع نگران کننده که پیش می‌آید این است که اکثر کمپانی‌های بازی‌سازی با این وجود به سمت بسته‌های الحاقی پیش خواهند رفت و شاید در آینده‌ای نه چندان دور بخش داستانی بازی‌ها کلا بصورت بسته‌های الحاقی منتشر شوند. همان چیزی که ما الان در نحوه انتشار بازی Hitman شاهد آن خواهیم بود. با این وجود اما، اگر از دیدگاه اقتصادی نگاه کنیم کمپانی EA بهترین و سودمندترین سیاست را در پیش گرفته است.
در نهایت آنچه که از این موضوع به دست می‌آید این است که بسته‌های الحاقی به این زودی‌ها از بازی‌ها دست برنمی‌دارند و امروزه به نظر می‌رسد که جیب سازنده‌ها از رضایت بازی‌بازان، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

منبع : Vg247