Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Uncharted 4 هنوز نمی‌دانند که با محتوای الحاقی بخش داستانی چه‌کار کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به گفته استودیوی ناتی‌داگ، فعلا برنامه‌ای برای محتوای الحاقی داستانی عنوان Uncharted 4 موجود نیست و سازندگان نمی‌دانند که با محتوای الحاقی داستانی چه‌کار کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

با اینکه پیشنهاد خرید Season Pass بازی Uncharted 4 هم‌اکنون به بازی‌بازان داده می‌شود اما ناتی‌داگ از محتوای بسته الحاقی داستانی مطمئن نیست. آقای Arne Meyer، مدیر ارتباطات استودیوی ناتی‌داگ، اینطور توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
حدود یک ماه قبل که تازه وجود محتوای الحاقی را تایید کرده بودیم، با Neil(کارگردان بازی) در این باره صحبت می‌کردم و نظرات مردم در این باره را می‌خوادم. به‌نظرم جالب است که مردم فکر می‌کنند ما بخشی از داستان اصلی را مخفی می‌کنیم و در محتوای الحاقی قرار می‌دهیم. اما حقیقت این است که ما هنوز نمی‌دانیم که با محتوای الحاقی داستانی چه‌کار کنیم. ما واقعا بر سر بازی اصلی مشغول هستیم و من نیز به او(Neil Druckmann) گفتم که ما با این کار، ریسک بزرگی می‌کنیم زیرا هنوز نمی‌دانیم که قرار است چه چیزی را در محتوای الحاقی بگنجانیم. مت متعهد شدیم که یک محصول با کیفیت و با داستانی درگیر کننده بسازیم و این فصل آخر است. ما همه امکانات داستانی را برای حل این معما در اختیار داریم اما هنوز نمی‌دانیم که می‌خوهیم چه چیزی بسازیم(منظور محتوای الحاقی است).
در واقع حرف اصلی آقای Meyer این است که همه تیم مشغول ساخت بازی اصلی هستند و حتی Neil Druckmann نیز به خط داستانی محتوای الحاقی فکر نکرده است. ناتی‌داگ پیش از این اعلام کرده بود که مهم‌ترین عامل ساخت یک محتوای الحاقی برای قسمت چهارم بازی آنچارتد، موفق بودن محتوای الحاقی عنوان تحسین شده The Last of Us با نام Left Behind است.
[تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End_2015_10-27-15_0...50x141.jpg]


منبع:dualshockers