Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌تازگی تیم سازنده بازی Crackdown و کارگردان این عنوان، آقای David Jones در یک پخش زنده صحبت‌هایی راجع به سیستم ابری(که در عنوان Crackdown استفاده شده است) و ایده‌ کلی ساخت بازی Crackdown صحبت‌های جالبی را ارائه کرده‌اند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

نقل‌قول:
ما همیشه به‌دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم محدودیت‌های صنعت بازی را از بین ببریم. یکی از عناصر جالب Crackdown این است که فیزیک در این بازی بسیار مهم است و پیاده کردن فیزیک برروی هر سیستمی بسیار سخت است. بنابراین، ما چگونه ‌می‌توانیم که قدرت بیشتر برای این کار را به‌دست آوریم؟ سیستم ابری آن چیزی است که دنبالش می‌گشتیم. منظورم این است که سیستم ابری قدرت پردازشی  زیادی دارد و ما فکر کردیم که با استفاده از آن می‌توانیم مشکلات قدرت را حل کنیم. این‌گونه بود که ما چیزی به‌نام Crackdown را با همه تجربه‌های جدیدش خلق کردیم و این‌جا بود که ایده کلی بازی به‌ ذهن‌هایمان خطور کرد
سیستم ابری قطعا یک فناوری فوق‌العاده و یک منبع غنی برای سازندگان است. با این‌ که هنوز پتانسیل و توانایی‌های واقعی سیستم ابری را در بازی‌ها ندیده‌ایم، دیدن اینکه تیم سازنده Crackdown 3 تا چه حد از پتانسیل سیستم ابری استفاده کرده است جالب خواهد بود.

[تصویر:  Crackdown-3-250x142.jpg]


منبع:dualshockers